הוכרז: HP Sprout Pro G2 – עם אפשרות לסריקת עצמים בתלת מימד

מחשב Sprout Pro G2 (תמונה: יח"צ HP) מחשב Sprout Pro G2 (תמונה: יח”צ HP)

חברת HP משיקה במעמד תערוכת CES את הגרסה החדשה של מחשב ה-All-in-One שלה, ה-Sprout Pro, מחשב העיצוב התעשייתי הכולל סריקה של עצמים תלת-מימדיים ועבודה על אלו, וכמו כן עצמים דו-מימדיים אחרים, בעזרת משטח המגע והמצלמה המובנים במחשב זה.

הגרסה החדשה של ה-Sprout Pro G2 כוללת תכנון מחודש של הקונספט, וכמו כן עדכון חומרתי: ראשית, הוא זוכה לעיצוב דק יותר של 2.2 מילימטר בלבד, משטח מגע מסוג מט וכמו כן רזולוצית הקרנת עצמים תלת-מימדים הקרובה ל-1080P.

מבחינה חומרתית, הותאם מחשב ה-Sprout Pro G2 לעבודה צמודה יותר עם מערכת ההפעלה Windows 10 Pro. כמו כן, הרכב החומרה כולל כעת מעבד אינטל Core i7 מהדור השביעי (Kaby Lake), נפח זיכרון בסיסי של 16 גיגה-בייט מסוג DDR4 במהירות 2400 מגה-הרץ, כרטיס מסך והאצה גראפית מסוג NVIDIA GeForce GTX 960M, וכמו כן נפח אחסון של 512GB מסוג SSD. מחשב זה יוצע עם מערכת הפעלה Windows 10 Pro.

ה-HP Sprout Pro G2 יהיה זמין החל מחודש מרץ 2017. מחירו לא ידוע לפי שעה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים