הוכרזה: Panasonic EZ1000 – טלוויזיה עם פאנל OLED ברזולוציית 4K

טלוויזיה מדגם EZ1000 של Panasonic (קרדיט תמונה: יח"צ פנסוניק) טלוויזיה מדגם EZ1000 של Panasonic (קרדיט תמונה: יח”צ פנסוניק)

יצרנית הטכנולוגיה היפנית Panasonic הכריזה על ה-EZ1000, טלוויזיית 4K חדשה בעלת פאנל מסוג OLED ודיוק צבעים ברמה מקצועית.

למען האמת, הטלוויזיה החדשה כלל לא עושה שימוש בפאנלים של Panasonic – תקבלו פה פאנל OLED אותו מייצרת LG מלכת הדיודות האורגניות, ככל הנראה פאנל זהה לזה שמוטמע במסכיה החדשים של LG עצמה. המסך של Panasonic מציע מספר יכולות צבעים מרשימות המבדלות אותו ממסכיה של LG ועוזרות לו להילחם בעיצובים המרהיבים של LG.

ראשית, הטלוויזיה החדשה מצויידת במעבד צבעים מקצועי ועוצמתי בשם Studio Colour HCX2. הוא מציע דיוק צבעים מירבי בזכות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות דוגמת טבלאות חיפוש צבעים תלת מימדיות (הממירות מרחבי צבעים), טכנולוגיות אשר נמצאות ברשותה של Panasonic בזכות ציוד הצילום המקצועי אותו היא מייצרת.

טלוויזיה מדגם EZ1000 של Panasonic (קרדיט תמונה: יח"צ פנסוניק)
טלוויזיה מדגם EZ1000 של Panasonic (קרדיט תמונה: יח”צ פנסוניק)

נוסף למעבד התמונה המתקדם, צרכנים מקצועיים יכולים להעלות טבלאות חיפוש צבעים משל עצמם על מנת להתאים את התצוגה בטלוויזיה לכיוונוני הצבעים הפרטיים שלהם. צבעי הטלוויזיות כווננו לשלמות בידי מעבדות הצבעים ההוליוודיות של Panasonic ומומחה הצבעים מייק סווה. בטלוויזיות הוטמעו בקרי תצוגה ישירים המאפשרים להן לעבור כיול מדוייק בידי מוסד הדימות המדעי (ISF).

כיאה לטלוויזית OLED מתקדמת, ה-EZ1000 תומכת בתקני הטווח הדינמי רחב HDR10 ו-Hybrid Log Gamma, המאפשרים לה לצרוך תכני HDR ממגוון מקורות – דיסקי Blu-Ray ואתרי הזרמה דוגמת YouTube, Amazon ו-Netflix. בדומה לטלוויזיות של LG, הטלוויזיה מציעה בהירות מירבית של 800 ניט ותמיכה בכמעט מאה אחוזים ממרחב הצבעים DCI-P3.

הטלוויזיה החדשה לחובבי הצבעים תושק באירופה בסוף מאי של השנה הנוכחית. מחיר התענוג טרם פורסם, כיוון שלפי Panasonic השקה בארצות הברית אינה צפוייה. טרם ידוע אם תושק הטלוויזיה בישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים