Xiaomi חושפת את ה-Mi Router HD: מרכז האחסון של הבית

ראוטר Xiaomi Mi Router HD ראוטר Xiaomi Mi Router HD

נוסף על שלל המוצרים הטכנולוגיים שהיא מייצרת, Xiaomi ידועה גם בזכות הראוטרים המעוצבים, הזריזים והמשתלמים שלה. התוספת האחרונה לסדרת הראוטרים מבית היצרנית הסינית מגיעה בדמות ה-Mi Router HD, ראוטר עוצמתי המשלב בתוכו כונן קשיח לאחסון נתונים.

בגזרת הקישורוית, ה-Mi Router HD מציע חיבור ארבע אנטנות רב משתמשי ורב חיבורי (4×4 MU-MIMO) מהיר במיוחד הפועל על גבי תקן 802.11ac העדכני. ל-Mi Router ארבע אנטנות עוצמתיות במיוחד המספקות קליטה חזקה ויציבה לכל רחבי הבית.

בניגוד לראוטרים הקודמים מבית החברה שהיו עשויים פלסטיר, ה-Mi Router HD מגיע במעטפת אלומיניום יוקרתית התורמת לתחושה הכללית כאשר הוא מוצב במקום נראה לעין דוגמת הסלון. בראוטר משלב מעבד מבית Qualcomm מסוג IPQ8064 האמון על עיבוד וניתוב של זרמי התקשורת הרבים העוברים במערכת.

ראוטר Xiaomi Mi Router HD

בראוטר החדש משולב כונן קשיח בנפח מירבי של 8 טרה-בייט ולו מגוון רחב של שימושים. ראשית, הוא מסוגל לשמש כשרת אחסון קבצים רגיל (NAS) ולשדר קבצי שמע המאוחסנים בו היישר אל מערכות שמע יוקרתיות של Sonos. בנוסף, הראוטר תומך בגיבוי גלריית התמונות, גיבוי מחשבים אישיים ואף בתוכנת הגיבוי של אפל העונה לשם Time Machine. הראוטר מציע סנכרון אוטומטי עם שירות האחסון הענני Dropbox לגיבוי מרוחק של התכנים השמורים.

הראוטר החדש יוצע לרכישה בסין במהלך הרבעון הראשון של השנה. גרסה בעלת כונן בנפח טרה-בייט אחד תוכלו לרכוש בעבור פחות מ-1,400 יואן (פחות מ-800 שקלים חדשים) בעוד שעבור גרסת 8 טרה-בייט תאלצו להיפרד מפחות מ-3,500 יואן (פחות מ-2,000 שקלים). לצערנו, קיים סיכוי קלוש שהראוטר החדש יושק בארץ בשל מגבלות תקינה שונות אשר אוסרות את ייבואו לארץ ישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים