הוכרז: Dell UP3218K – מסך מחשב ברזולוציית 8K

מסך DELL למחשב ב-8K מסך DELL למחשב ב-8K

אם חשבתם ש-5K יישאר הגבול העליון במסכי המחשב לזמן הקרוב, תחשבו שנית. יצרנית המחשבים האמריקאית Dell הכריזה על ה-UP3218K, מסך מחשב בגודל 32 אינץ’ וברזולוציית 8K מרהיבה.

הרזולוצייה המרהיבה מציגה על המסך 4320 על 7680 פיקסלים, משמע פי ארבע מ-4K, פי 16 מ-Full HD או יותר מ-33 מגה-פיקסל. המסך החדש תומך בצבע בעומק 10 ביט, משמע הוא מסוגל להבחין בין יותר ממיליארד צבעים שונים. חישוב מהיר מגלה כי למסך יותר מ-3.56 מיליארד מיליוני עשרות קומבינציות שונות להצגת תמונה על המסך. וואו. מי אמר שאין מה לראות בטלוויזיה?

המסך החדש מכסה 100% ממרחבי הצבעים sRGB ו-Adobe RGB כך שניתן לצפות להצגת צבעים נאותה. מעמד המחשב מעוצב בעיצוב יוקרתי ועשוי מאלומיניום, מה שתואם את מפרטו המרהיב של הפאנל המשולב. שולי הפאנל דקיקים כמובן להעצמת החוויה.

 

מסך UltraFine מבית LG ברזולוציית 5K. מחוויר לצד המסך של Dell
מסך UltraFine מבית LG ברזולוציית 5K. מחוויר לצד המסך של Dell

אז מה אפשר לעשות עם מסך 8K, אתם שואלים? ראשית, ניתן לערוך תמונות ממצלמות מקצועיות ברזולוציה מלאה של 1:1, ולתת אהבה לכל פיקסל ופיקסל בתמונה. אבחנה בין תמונות ממוקדות ללא ממוקדות ובפגמים קטנים בתמונה הפכה כעת לקלה מאי פעם.

בנוסף, עורכי סרטים יוכלו לעבוד עם סרט ברזולוציית 4K או 5K אשר יוצג בחלונית קטנה במלואו, מבלי להחסיר אף פרט ועם תשומת לב מירבית לפרטים. מלבד לשני השימושים, לא קיימים שימושים רבים למסך 8K מלבד התפעלות מהחדות עוצרת הנשימה של האלמנטים המוצגים על המסך.

המסך החדש יוצע לרכישה בארה”ב החל מה-23 בחודש מרץ בעבור מחיר של 4,999 דולרים, הם כ-19,200 שקלים חדשים (הקדמה מגיעה ביוקר). סביר מאוד להניח שהמסך החדש לא יעשה דרכו למדינת ישראל בזמן הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים