הוכרזו: HTC U Ultra ו-Play – עם מסך משני, בינה מלאכותית ועיצוב זכוכית

HTC U HTC U

חברת HTC הטיוואנית הכריזה היום (ה’, 12.1) על מכשירי סדרת הדגל החדשה שלה – HTC U. שני המכשירים עליהם הכריזה החברה, HTC U Ultra ו-U Play מציגים עיצוב זכוכית עם פינות עגולות ומסגרת מתכתית דקיקה המחברת את הזכוכית בגב המכשיר לזו המכסה את המסך בחלקו הקדמי. ב-HTC התגאו במיוחד ביכולת לשמור על מבנה Unibody אחיד, אף ההפרדה המתבצעת על-ידי מסגרת המתכת. בחברה חשפו כי מאוחר יותר השנה תוצג גם גרסה מוגבלת המציעה חיפוי זכוכית העשויה ספיר.

סדרת HTC U משלבת מספר אלמנטים אותם זכינו לראות במכשיריהן של יצרניות סמארטפונים אחרות בשנתיים האחרונות, בהם מסך משני המשולב מעל התצוגה הראשית המגיע בדגם ה-U Ultra. המסך המשני המשולב בדגם הגדול בין שני הסמארטפונים בסדרה מאפשר הצגת התראות וחוסך את הצורך בפתיחת המסך הראשי לשם הצגת המידע. ב-HTC הדגישו כי מסך זה ישמש אך ורק לשם הצגת התראות המנוהלות על-ידי מנגנון תוכנה בשם HTC Companion שנבנה לתוך מערכת ההפעלה ויאפשר למידה של פעולות המשתמשים לאורך זמן לשם ייטוב פעולת ההצגה של אותן התראות.

שני המכשירים מגיעים עם מחבר USB Type-C הצובר תאוצה בעולם הסמארטפונים בשנה האחרונה, אך לא תמצאו בהם את מחבר האזוניות (3.5 מ”מ) הוותיק. ב-HTC שילבו מערך אודיו חדש עבור אוזניות הנקרא HTC Usonic, זה מציע איכות גבוהה יותר הניתנת לניצול מיטבי, לדברי החברה, דרך מחבר USC-C.

הצבעים של מכשיר HTC U: שחור, ורוד, כחול ולבן
הצבעים של מכשירי HTC U: שחור, ורוד, כחול ולבן

HTC U Ultra

מכשיר הדגל HTC U Ultra מציע מפרט מרשים למדי הכולל מסך 5.7 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה Quad HD בפריסה של 1440×2560 פיקסלים היוצרת צפיפות של כ-513ppi. את המסך מכסה זכוכית המגן Gorilla Glass 5 בייצור Corning. מעל התצוגה הראשית ניתן למצוא מסך משני בגודל 2.05 אינץ’ המציע רזולוציה של 160×1040 פיקסלים – שם יופיע ההתראות ממערכת ה-HTC Companion.

פרט לכך, משלבת החברה במכשיר את מערכת השבבים Snapdragon 821 מבית קוואלקום, המציעה מעבד מרובע ליבות בתדר מירבי של 2.15GHz לצד המאיץ הגרפי Adreno 530, זיכרון עבודה (RAM) בנפח 4GB, שטח אחסון של 64 גיגה-בייט עם אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס microSD (עד 2TB) וסוללה בעלת קיבולת 3,000mAh התומכת בטכנולוגייית הטעינה המהירה Quick Charge 3.0.

מערך הצילום במכשיר כולל מצלמה ראשית בעלת חיישן 12 מגה-פיקסל בטכנולוגיית UltraPixel עם מפתח צמצם f/1.8 המציעה ייצוב אופטי (OIS) לצד פוקוס מהיר מבוסס לייזר ומנגנון זיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי (PDAF). המצלמה הראשית תאפשר ללכוד וידאו ברזולוציית 4K ולשם העצמת חווית האודיו הוסיפה החברה גם 4 מיקרופונים (שניים בראש המכשיר ושניים בחלקו התחתון) לשם הקלטת אודיו “תלת מימדי” בזמן צילום וידאו.

המצלמה המשנית מציעה גם היא לא מעט עם חיישן 16 מגה-פיקסל בטכנולוגיית UltraPixel ואפשרות לכידת וידאו ברזולוציה של Full HD 1080P. המצלמה הקדמית תציע צילום בזווית רחבה (תצוגה פנורמית), חיישן אוטומטי להפעלת מצב HDR ומפתח צמצם f/2.0.

דגם ה-HTC Ultra בגרסתו הרגילה, המציעה נפח אחסון של 64GB, מוצע במחיר של 749 דולר בהזמנה מוקדמת דרך אתר החברה כבר היום, אך יהיה זמין רק החל מחודש מרץ 2017. דגם הפרימיום המצופה בזכוכית ספיר יוצע בהמשך השנה ויגיע יחד עם נפח אחסון מוגדל של 128GB. מחירו צפוי לעמוד על מעל מ-900 דולר.

המכשירים יגיעו באופן מובנה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 7.0 ויוצעו בצבעים כחול ספיר, שחור, ורוד ולבן.

HTC U Play

דגם ה-U Play מציע מפרט צנוע יותר בהשוואה לאחיו הגדול. את התצוגה הגדולה מחליף מסך 5.2 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה באיכות Full HD, כאשר גם מערכת השבבים המניעה את המכשיר שונה לחלוטין. מדובר ב-Helio P10 מבית MediaTek הטיוואנית המציעה 8 ליבות עיבוד מסוג Cortex-A53 בתדר שעון מירבי של 2GHz.

בצד הזיכרון ניתן למצוא במכשיר 3GB RAM בגרסה הבסיסית או 4GB בגרסה המשודרגת ונפח האחסון מסתכם ב-32 או 64 גיגה-בייט, בהתאמה. מערך הצילום במכשיר כולל מצלמה ראשית בעלת חיישן 16 מגה-פיקסל, כאשר כל פיקסל הינו בגודל 1µm (לעומת 1.55 בדגם ה-Ultra). המצלמה הראשית תומכת בייצוב אופטי ומציעה מפתח צמצם של f/2.0. מצלמת הסלפי המשנית במכשיר זהה לזו שמגיעה בדגם ה-Ultra ומציעה חיישן 16 מגה-פיקסל עם זווית צילום רחבה לצילום פנורמי.

המכשירים יגיעו באופן מובנה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 6.0 ויציעו סוללת 2,500mAh עם תמיכה בטעינה מהירה.

מכשיר ה-HTC U Play יוצע למכירה במהלך הרבעון הראשון של 2017 במחיר של 440 דולר. פרטים הנוגעים לגרסה המשודרגת לא נמסרו בשלב זה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים