הודלף: Galaxy S8 יציע מסך גדול יותר לצד מימדים קטנים בהשוואה ל-S7

מימדי ה-Galaxy S8 כפי שדלפו לרשת מימדי ה-Galaxy S8 כפי שדלפו לרשת

גוף קטן יותר, מסך גדול (הרבה) יותר: לאחר שקיבל לידיו תמונות הדמיה בלעדיות המתיימרות להציג כיצד יראו מכשירי סדרת הדגל Galaxy S8,  מקבל אתר GSM Arena מאותו המקור בדיוק שרטוטים חדשים שחושפים בדקדוק רב את מימדיהם הצפויים של צמד מכשירי הסדרה, גלקסי S8 וגלקסי S8 פלוס.

ראשון מבין השניים, והמכשיר המעניין ביותר במקרה זה, הוא ה-Galaxy S8. לטענת האתר, יעמדו מימדי המכשיר על 140.14 מ”מ אורך, 72.2 מ”מ רוחב ועובי של 7.3 מ”מ בלבד – כאשר גודל המסך שלו צפוי לעמוד על 5.7 אינץ’. בזמן שמימדי המכשיר יהיו כמעט זהים ל-Galaxy S7 ואף מעט יותר מצומצמים, יציע ה-S8 מסך הגדול ב-0.6 אינץ’ בהשוואה לקודמו. אם יתברר הדבר כנכון, מדובר בהישג מרשים ביותר עבור הענקית הקוריאנית. לשם השוואה, מימדי ה-S7 עומדים על 142.4 מ”מ אורך ו-69.6 מ”מ רוחב.

מימדי ה-Galaxy S8 Plus כפי שדלפו לרשת
מימדי ה-Galaxy S8 Plus כפי שדלפו לרשת

הדגם הנותר, Galaxy S8 Plus, כך על פי ההדלפה, יציע מימדים של 152.38 מ”מ אורך, 78.51 מ”מ רוחב ו-7.94 מ”מ עובי, בהשוואה ל-Galaxy S7 Edge שמימדיו עמדו על 150.9 ו-72.6 מ”מ אורך ורוחב, בהתאמה. עם זאת, אף שהגידול במימדים אינו משמעותי במיוחד, נוכח השיפור העצום ביחס המסך-גודל מכשיר יאפשר לסמסונג לשלב ב-Galaxy S8 Plus צג עצום בגודל 6.3-6.2 אינץ’. 

על ה-Galaxy S8 ו-S8 Plus צפויה סמסונג להכריז בין חודש פברואר לאפריל, ייתכן כבר בתערוכת MWC 2017 שתחל ב-27 לפברואר, אם כי דיווחים מסוימים מתעקשים על כך שסמסונג תדחה את ההכרזה לסוף חודש מרץ 2017.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים