משחק המובייל Super Mario Run יגיע למשתמשי אנדרואיד במרץ

Super Mario Run

המשחק החדש של נינטנדו מעולמו של “סופר מריו” החל לעשות את דרכו למשתמשי מכשירי האייפון כבר בדצמבר, בעוד משתמשי אנדרואיד נאלצו להמתין בסבלנות. כעת מודיעה נינטנדו כי Super Mario Run יעשה דרכו למכשירים מבוססי מערכת ההפעלה אנדרואיד רק בחודש מרץ 2017, וגם במקרה זה מאפשרת החברה לבצע הרשמה לשם קבלת הודעה מוקדמת על זמינות האפליקציה דרך עמוד המשחק בחנות Google Play.

Super Mario Run שייך לז’אנר משחקי הריצה האוטומטיים בדמות Temple Run ואינו דורש מהשחקן יותר מאשר לחיצה על גבי המסך לשם ביצוע תזוזות, בחירת מסלולים או קפיצה, כל זאת תוך כדי שהדמות המופיעה על המסך מתקדמת (רצה) קדימה באופן אוטומטי.

עם זאת, סופר מריו ראן מאפשר לשחקנים לבחור בין מספר סוגי משחקים שונים, הראשון בהם הינו World Tour, משחק ריצה המשלב אותנו בעולמו של מריו בדרך להצלת הנסיכה Peach, מירוץ מכוניות עם חברים (Toad Rally) ומצב נוסף לעיצוב הממלכה של השחקנים שיאפשר לגשת לתכנים חדשים עם כסף שנצבר במהלך המשחק.

המשחק סופר מריו ראן
תמונה: Nintendo

משחק המובייל החדש סופר מריו ראן הצליח לכבוש תוך זמן קצר את ראש טבלאות ההורדות בחנות האפליקציות של אפל ואף רשם לזכותה של נינטנדו שיא בהורדות כאשר החברה דיווחה כי ארבעה ימים לאחר השקתו זכה למעל ל-40 מיליון הורדות. את ההישג אף אישר פיל שילר, סגן נשיא בכיר באפל. למרות ההצלחה הגדולה של המשחק, מניית חברת נינטנדו בבורסה היפנית לא זכתה לאהדה גדולה במיוחד ואף ירדה בשוויה מאז הושק לראשונה.

Super Mario Run יהיה זמין להורדה דרך חנות האפליקציות של גוגל החל מחודש מרץ הקרוב וגם במקרה של אנדרואיד תשיק נינטנדו את המשחק בחינם עם יכולת לשחק מספר שלבים קצרים ללא תשלום. לאחר מכן, תדרוש החברה תשלום של כ-10 דולרים עבור המשך החוויה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים