שמועה: דור האייפדים הבא מבית אפל יוכרז במהלך המחצית השניה של 2017

במהלך החודשים האחרונים החלו הדיווחים אודות דור מכשירי האייפד הבא מבית אפל להציף את המרשתת בשלל פרטים, כאשר מרביתם הציגו תמונה זהה שהעידה על כך שהיצרנית תחשוף במהלך חודש מרץ הקרוב 3 אייפדים חדשים: Apple iPad Pro 7.9, iPad Pro 10.5/10.1 ו-iPad Pro 12.9.

ואילו כעת, מגזין DigiTimes מפרסם דיווח חדש בנושא זה המתיימר לחשוף כי הענקית מקופרטינו עשויה לדחות את הכרזת האייפדים החדשים למחצית השניה של 2017. לדאבוננו, מקורות המגזין משרשרת האספקה של אפל, לא שיתפו אותנו בסיבה לדחיית ההכרזה על הטאבלטים, אך מסרו כי ייצורם יחל במהלך הרבעון הראשון והשני לשנה הנוכחית.

הצצה לאחור

עוד נמסר בדיווח החדש כי אפל עדיין שוקלת האם להשאיר מאחור את דגם האייפד המיתולוגי עם מסך בגודל 9.7 אינץ’ לטובת ה-iPad Pro 10.5, או שמא להמשיך ולייצר אייפד בגודל זה שיפנה לשוק מוסדות החינוך. דברים אלו עומדים בניגוד לדיווחים קודמים ולהערכותיו של אנליסט המובייל מינג-צ’י קאו, הידוע באמינותו בכל הנוגע לאפל, שציין כי האייפד פרו 10.5 יגיע בגודל הפיזי של אייפד פרו 9.7 ויחליף את מקומו.

פרטים רבים אודות מפרטם הטכני של האייפדים הבאים מבית אפל אינם ידועים בשלב זה, מלבד ההערכה הלגיטימית כי מערכת השבבים שתפעם בליבם של ה-iPad Pro 10.5 ו-iPad Pro 12.9 תהיה Apple A10X. זו, כך על פי מבחן דיווחים קודמים, תציע יכולות יוצאות דופן שישאירו מחשבים ניידים היברידיים רבים הרחק מאחור.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים