טריילר חדש לרימייק של “פאוור ריינג’רס”

פאואר ריינג’רס (תמונה באדיבות Lionsgate)

אולפני Lionsgate שחררו טריילר חדש ל”פאוור ריינג’רס” (Power Rangers), הסרט הצפוי להתחיל מחדש את סיפורם של חמשת הנערים שהופכים לפאוור ריינג’רס, לוחמים עם כוחות על הנלחמים בנבלים חייזריים.

בטריילר החדש אנו שוב רואים את חמשת בני הנוער – טריני, זאק, בילי, קימברלי וג’ייסון – נכנסים למערה, מוצאים בה חמישה מטבעות צבעוניים מוזרים, ומפתחים כתוצאה מכך כוחות על. אך בטריילר זה לראשונה אנו רואים ושומעים את זורדון (Zordon) ואת אלפה 5 (Alpha 5).

את זורדן, כפי שכבר היה ידוע, משחק בראיין קרנסטון (Bryan Cranston), הידוע כוולטר ווייט מ”שובר שורות” (Breaking Bad). פניו המפוקסלות נראות בהולוגרמה, וקולו המוכר נישא בצלילות ובבירור אל הריינג’רים. אלפא, הרובוט הקטן שתמונות ראשוניות שלו עוררו קול זעקת שבר ממעריצי הסדרה המקורית, נראה דווקא חביב למדי בתנועה, ומדובב אותו הקומיקאי ביל היידר (Bill Hader).

ברייאן קרנסטון כ"זורדון" בסרט פאואר ריינג'רס (תמונה באדיבות Lionsgate)
ברייאן קרנסטון כ”זורדון” בסרט פאואר ריינג’רס (תמונה באדיבות Lionsgate)

אליזבת בנקס (Elizabeth Banks) מופיעה בטריילר הזה שוב כריטה רפולסה (Rita Repulsa), האויבת הראשית של הריינג’רים, והפעם אנו רואים הרבה יותר ממנה, מלווה בצבא של מפלצות שהיא מזמנת. הריינג’רים, מנגד, נאלצים לזמן את הזורדים שלהם, רובוטים המעוצבים כחיות פרה-היסטוריות, ובסוף הטריילר ניתן לראות לכמה רגעים אף את המגה-זורד, הרובוט הענקי אליו הופכים הזורדים כאשר הריינג’רים מאחדים את כוחותיהם.

“פאוור ריינג’רס” יעלה למסכים ב-24 במרץ בארצות הברית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים