פרק 8 של מלחמת הכוכבים יקרא The Last Jedi

לוגו רשמי לפרק 8 של מלחמת הכוכבים: הג'דיי האחרון

לאחר ציפיה ממושכת, נחשף שמו של פרק 8 בסאגה המרכזית של סרטי “מלחמת הכוכבים” (Star Wars). הסרט, שיצא לקראת סוף השנה הזאת, יקרא The Last Jedi.

ישנן מספר דרכים להבין את השם. יתכן והכוונה ללוק סקיווקר (Luke Skywalker), שנכשל בהחייאת מסדר אבירי הג’דיי, והוא האחרון. אולי הכוונה היא דווקא לריי (Rey), שתלמד תחתיו בסרט, ותהייה לאבירת ג’דיי לכל דבר? מכיוון שהמילה “ג’דיי” זהה גם ביחיד וגם ברבים, יתכן שמדובר לא ב”ג’דיי האחרון” או “האחרונה”, אלא “האחרונים”, אך הסופיות שבשם מרמזת שהחייאת המסדר לא סבירה, בהחלט לא בשלב זה של הסאגה. מה שבטוח, איזה תרגום שלא יבחרו המתרגמים לעברית, מישהו יהיה לא מרוצה.

בסרט יככבו שוב דייזי רידלי (Daisy Ridley) בתפקיד ריי, ג’ון בויגה (John Boyega) בתפקיד פין (Finn), אוסקר אייזק (Oscar Isaac) בתפקיד פו דמרון (Poe Dameron) ואדם דרייבר (Adam Driver) בתפקיד קיילו רן (Kylo Ren). מארק האמיל (Mark Hamill) יחזור גם הוא לתפקיד לוק סקייווקר, ככל הנראה עם זמן מסך רב יותר הפעם, וקארי פישר (Carrie Fisher) תופיע בפעם האחרונה בתפקיד הגנרל ליאה אורגנה (Leia Organa). פישר הייתה אמורה להשתתף גם בפרק התשיעי של הסאגה, אך הלכה לעולמה בסוף דצמבר האחרון, זמן לא רב לאחר סיום הצילומים של הפרק השמיני.

את הסרט יביים ראיין ג’ונסון (Ryan Johnson), במאי הידוע בזכות סרטיו “בריק” (Brick) ו”לופר” (Looper). ג’ונסון הראה יכולת לעבוד בז’אנר המדע הבדיוני, אך בולטת במיוחד נטיותו לסרטי נואר, מה שעשוי להוביל לסרט “מלחמת הכוכבים” מעט קודר ואפור מוסרית יותר מהרגיל. ג’יי ג’יי אברהמס (J.J. Abrams), שביים את הסרט הקודם, נשאר בפרויקט כמפיק בפועל, וכנראה שמעורב מאד בהפקה.

The Last Jedi צפוי לעלות למסכים ב-15 לדצמבר בארצות הברית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים