יש מכות: Tekken 7 נדחה לחודש יוני,יקבל דמויות פנקו-פופ חדשות

המשחק Tekken 7 היה אמור לצאת בתחילת השנה, אולם נדחה לקיץ הקרוב. מצד שני, מעריצי הסדרה יזכו לסט חדש של בובות פנקו-פופ המעוצבות לפי דמויות המשחק.

טקן הוא אחד ממשחקי המכות המוכרים והאהובים ביותר, גם כאן בישראל. משחק המכות המצליח מבית בנדאי-נמקו (Bandai Namco) החל את דרכו בתור אחד ממשחקי המכות הראשונים בתלת מימד, בהשראת Virtua Fighter של סגה, שהקדים אותו. למעשה, חלק ממפתחי Virtua Fighter מצאו את עצמם עובדים על טקן זמן קצר לאחר שחרור המשחק.

הכותר החדש בסדרה, Tekken 7, היה אמור להגיע בתחילת השנה הנוכחית, אך נדחה לתאריך ה-2 ביוני. לפי קצוהירו האראדה (Katsuhiro Harada) אשר מוביל את הפרוייקט, בנדאי-נמקו החליטה לדחות את שחרור המשחק כדי ליצוק יותר תוכן לכותר. לטענתו, בזמן האחרון משחקי מכות הגיעו עם מעט מדי תוכן, והדבר גרר ביקורת מצד הגיימרים. בכוונתה של בנדאי-נמקו להמנע מתרחיש דומה, גם אם במחיר דחיית השקת המשחק.

הוכרזו: דמויות פנקו-פופ של טקן

עם זאת, לשמחתם של מעריצי הסדרה, דמויות Pop רשמיות של טקן הוכרזו. חמש דמויות נחשפו נכון לעת זו: היאצ’י (Heihachi), קינג, ג’ין קזאמה (Jin Kazama), נינה וויליאמס וקזויה (Kazuya). דמויות האספנות של פנקו (Funko) הן פופולאריות ביותר בקרב גיימרים וגיקים. ניתן למצוא גם דמויות פופ ממשחקי Witcher ו-Titanfall, כמו גם מאינספור סרטים, סדרות טלוויזיה וקומיקס. לא נמסר מתי מתוכננות להגיע הדמויות לחנויות.

טקן 7 יגיע ב-2 ביוני ל- PlayStation 4 ,Xbox One ולמחשב האישי (Windows).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים