צפו בוידאו: מיקרוסופט מציגה כיצד יעבוד מצב Game Mode ב-Windows 10

מצב Game Mode החדש של Windows 10 יאפשר לשחקנים לקבל ביצועים טובים יותר במשחקים, כפי שדיווחנו בעבר. מדובר באפשרות חדשה שתגיע ל-Windows עם עדכון ה-Creators Update, שמתוכנן לצאת באביב הקרוב. נסיינים בתוכנית Windows Insiders יקבלו את האפשרות החדשה לבדיקה עוד השבוע.

כעת מציגה מיקרוסופט סרטון היכרות עם המצב החדש, וכיצד הוא יעבוד. נראה כי אפשרות חדשה נוספה להגדרות המערכת ב-Windows, שמאפשרת את מצב ה-Game Mode. לאחר מכן, באמצעות חלון אפשרויות שנפתח על גבי המשחק עצמו, יהיה ניתן להפעיל את Game Mode. בהפעלת המצב החדש, המערכת תתעדף את משאבי המעבד ורכיב העיבוד הגרפי (GPU) עבור המשחק אשר רץ באותו זמן.

לפי הסרטון שהעלתה מיקרוסופט, החברה מכוונת לשני סוגים של שיפור בביצועים. ראשית, שיפור קצב רענון התמונה (framerate) המקסימלי, ושנית – שיפור קצב רענון התמונה הממוצע. העלאת קצב רענון התמונה הממוצע משמעו שבאופן כללי חוויית המשחק תהיה חלקה ועקבית יותר. עדיין לא ברור כמה תועלת ניתן להפיק מ-Game Mode החדש, אך אין ספק כי התמונה תתבהר בקרוב עם הגעתו של המצב החדש לידיהם של הנסיינים.

מצב המשחק החדש אמור לעבוד עם כל משחק המבוסס על Win32 – כלומר כמעט כל משחק מחשב מהשנים האחרונות. עם זאת, החברה מסבירה ש-Game Mode לא בהכרח יעבוד לכל משחק שתפעילו, לפחות בשלב זה. עבור חלק מהמשחקים, כמו Forza Horizon 3, מיקרוסופט תבחן אפשרות להפעיל את מצב המשחק החדש באופן אוטומטי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים