שגעון ה-Switch: גם בקרי השליטה לקונסולה החדשה של נינטנדו אוזלים מהחנויות

לאחר שאזלו כל ההזמנות המוקדמות ל-Switch, כעת גם בקר השליטה המתקדם של המכשיר, ה-Switch Pro, אזל מהמלאי בתוך דקות. המקרה התרחש ברשת GameStop, בה נחטף הבקר עוד לפני שהושק, דרך האפשרות להזמנה מוקדמת. מדובר בבקר שליטה שונה מזה שמקבלים עם הקונסולה עצמה: בקר בעיצוב “מסורתי” יותר של קונסולות ביתיות, המזכיר מעט את בקר ה-Xbox. מחירו שבעים דולרים.

בקר ה-Switch Pro לא אזל רק מרשת GameStop. למעשה, ביום רביעי נפתחה האפשרות להזמנה מוקדמת של הבקר הנחשק ב”אמזון”, אך המלאי אזל בתוך חצי שעה בלבד. נכון לכתיבת שורות אלה, רשת Best Buy החלה לקבל גם היא הזמנות מוקדמות לבקר – אך סביר שהמלאי ייחטף במהרה גם שם. עם זאת, עדיין ניתן למצוא את ה-Switch Pro כחלק מחבילות יקרות יותר שזמינות עדיין לרכישה – למשל, בתוך חבילה עם משחק זלדה החדש.

ביום שישי שעבר דיווחנו לכם שמלאי הקונסולה החדשה של נינטנדו, ה-Switch, אזל עוד טרם הושק המכשיר. המלאי אזל ברשת GameStop הגדולה בארצות הברית, שאיפשרה לשחקנים להזמין מראש את הקונסולה, עד שנגמר המלאי. במקרה דומה ביפן, כל יחידות ה-Switch שהוקצו למכירה מוקדמת נחטפו בתוך יום אחד.

האם המכירות המוקדמות הן סימן לכך שה-Switch עומדת להיות הצלחה מסחררת? עדיין לא בטוח – אולם אין ספק כי נינטנדו מרוצה מהתוצאות עד כה. החברה הבטיחה כי תדאג לאספקה רציפה של הקונסולה בעת ההשקה, על מנת שלא יווצר מחסור בדומה למכשיר הרטרו שהשיקה לאחרונה – ה-NES Classic Mini. לפי נינטנדו, כשני מיליון מכשירי Switch יגיעו לחנויות בחודש הראשון להשקה.

קונסולת ה-Switch מתוכננת להגיע לחנויות ב-17 במרץ במחיר $299 (ארה”ב).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים