הוכרז: Lenovo Yoga A12 – פיתוח בסביבת אנדרואיד

מחשב Lenovo Yoga A12 תמונה: Lenovo

חברת לנובו (Lenovo) הציגה השבוע מחשב נוסף השייך לליין מחשבי ה-Yoga שלה, ה-Yoga A12. מחשב זה הוא מעין נגזרת של מחשב ה-Yoga Book החדש שלה, רק בגרסה תקציבית ועם טוויסט אחד מעניין – הוא מבוסס על מערכת הפעלה מסוג אנדרואיד בגרסה 6 (מרשמלו) ומיועד לשוק יוצרי התוכן.

בחיפוש המתמשך אחר מוצרים שונים וטובים יתר, הקשבנו לצורכיהם של מאות משתמשים מניו-יורק ועד לדלהי” אומרת החברה, “מצאנו פלח שוק של משתמשים אשר גדלו על אנדרואיד כמערכת ההפעלה המועדפת והנגישה ביותר עבורם, מטאבלטים או סמארטפונים, פלח שוק של משתמשים אשר יצירת תוכן ואנדרואיד אינם עולמות נפרדים עבורם“.

על כן, מחשב ה-Yoga A12 מגיע עם מערכת הפעלה מסוג אנדרואיד, ומשלב את אחד מסימני ההיכר של סדרת ה-Yoga, ניידות: המחשב, אשר שוקל פחות מקילוגרם, מגיע בעובי של פחות מ-11 מילימטרים, חיי סוללה מוצהרים של 13 שעות יחד עם זמן טעינה קצרה, וכמובן – כיאה למחשב מסדרה זו, וכמחשב 2-ב-1, הוא מסוגל להתקפל באופן מלא (360 מעלות).

המחשב בעל מקלדת מגע ומכיל מסך 12.2 אינץ’ בעל פאנל מסוג IPS ורזולוציה של 800×1200 פיקסלים, ועם רמקולים מובנים של חברת Dolby, ומבחינה חומרתית, ה-Yoga A12 מקבל את כוחו ממעבד אינטל Atom x5, עם נפח זיכרון RAM של 2 גיגה-בייט, ושטח אחסון של 32 גיגה-בייט.

תמונה: Lenovo

מחשב ה-Lenovo A12 עדיין לא זמין בארץ, ומחירו עומד בארה”ב על כ-300 דולר בלבד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים