היכונו: דיווחים חיים מתערוכת MWC 2017 בברצלונה

ב-26 בפברואר תיפתח באופן רשמי תערוכת Mobile World Congress, הגדולה והחשובה ביותר בתחום הסלולר, אותה מקיים ארגון ה-GSMA מדי שנה מאז 1987. כמיטב המסורת, גם השנה ירחיק צוות גאדג’טי עד ברצלונה כדי לספק לכם את כל החדשות החמות ממקור ראשון, עם שלל תמונות, קטעי וידאו, שידורים חיים והצצות ראשונות למוצרים שיובילו את 2017.

תערוכת MWC מאגדת בתוכה מאות חברות קטנות עד ענקיות בתעשיית המובייל, סטארטאפים בתחילת דרכם (וגם כאלו ותיקים) שמעוניינים לעשות שינוי ולהביא חידושים מהפכניים לחיינו הדיגיטליים. בין היתר, אנו צפויים לראות שם לראשונה את סמארטפון ה-LG G6, את מכשיר הדגל החדש של וואווי, P10, את הסמארטפונים החדשים שיבשרו על הקאמבק של נוקיה, ועוד לא מעט מוצרים מקטלוג 2017 של היצרניות המובילות.

חגיגת המובייל הגדולה בעולם תתקיים זו השנה ה-12 ברציפות בעיר ברצלונה, ומרכזה במתחם האירועים והכנסים Fira Gran Via הכולל 9 אולמות תצוגה ענקיים אשר משתרעים יחדיו על שטח של 240 אלף מ”ר (שווה ערך ל-40 מגרשי כדורגל). בנוסף, במתחם Fira Montjuïc הותיק בו התקיימה התערוכה עד 2012 ובאיזורים נוספים ברחבי הבירה הקטלונית, ייערכו אירועים משלימים – כגון 4YFN המיועד לסטארטאפיסטים צעירים.

גאדג’טי ב-MWC 2017

בעוד כשבועיים יעשו את דרכם לברצלונה ארבעה מכתבי אתר גאדג’טי: רונן מנדזיצקי, שלומי טורג’מן, אוהד צדוק ואלי כהן. גם הפעם ידאג הצוות המיומן לספק לכם סיקור מקיף עם עדכונים חיים, הצצות ראשונות והמון תמונות וקטעי וידאו. את הסיקור הנרחב שלנו נתחיל ב-26 בפברואר (יום ראשון) עם מסיבות העיתונאים המקדימות לתערוכה ונסכם ב-2 במרץ (יום חמישי).

      
השנה, ננסה לקחת את היקף הדיווחים כמה צעדים קדימה. בנוסף לתכנים שכבר הורגלתם לראות אצלנו במהלך השנים, הפעם ננסה להעביר אליכם את תערוכת MWC כפי שאנחנו חווים אותה: בלי עריכות, בלי סינונים, מכל מקום ובכל זמן. הכרזות והצצות ראשונות יפורסמו כמובן באופן סדיר כפי שהיה עד היום, אולם באמצעות אירוע פייסבוק ייעודי נעניק לכם עדכונים מהירים יותר, וגם לא מעט הצצות אל מאחורי הקלעים של אירוע המובייל הגדול מכולם.

כל שעליכם לעשות על מנת להתחבר ולקבל את העדכונים השוטפים: פשוט לאשר הגעה בדף האירוע בפייסבוק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים