מארוול מספקת הצצה לסט של סרט הנוקמים השלישי: מלחמת האינסוף

אולפני מארוול פרסמו וידאו מסט הצילומים של “הנוקמים: מלחמת האינסוף” (Avengers: Infinity War), הסרט השלישי בסדרת סרטי “הנוקמים”, שצפוי לצאת ב-2018. הוידאו פורסם כיוון שהסרט מצולם בימים אלה ממש.

הסרטון מזכיר לנו את הסיבה למלחמה הצפויה לבוא, כמו גם לשם שלה: ת’אנוס (Thanos), אותו צפוי לשחק ג’וש ברולין (Josh Brolin), הוא ענק רב עצמה שמעוניין לאסוף את ששת אבני האינסוף (Infinity Stones), כדי לחבר אותן לכפפת האינסוף (Infinity Gauntlet), שככל הנראה תתן לו שליטה כמעט בלתי מוגבלת על הקיום כולו.

חמש מששת האבנים כבר ידועות לנו:

  • אבן החלל הכחולה מ”קפטן אמריקה” (Captain America: The First Avenger).
  • אבן התודעה הצהובה מ”הנוקמים”.
  • אבן המציאות האדומה מ”ת’ור: העולם האפל” (Thor: The Dark World).
  • אבן הכוח הסגולה מ”שומרי הגלקסיה” (Guardians of the Galaxy).
  • ואבן הזמן הירוקה מ”דוקטור סטריינג’” (Doctor Strange).

נותר לנו – ולת’אנוס – לגלות את מיקומה של האבן השישית, אבן הנשמה.

אבן האינסוף הסגולה

בסרטון מופיעים תסריטאי הסרט, כריסטופר מרקוס (Christopher Markus) וסטיבן מקפילי (Stephen McFeely), ובמאי הסרט האחים אנתוני וג’ו רוסו (Anthony and Joe Russo), ומדברים על כך שהסיבה שת’אנוס יהיה קשה במיוחד עבור הנוקמים היא שהם מחולקים עכשיו, אחרי ארועי “מלחמת האזרחים” (Civil War). זה לא מקרי שהכותבים והבמאים של “מלחמת האזרחים” הם אלה שאחראים גם לשני סרטי “הנוקמים” הבאים.

בסט הצילומים אפשר לראות את רוברט דאוני ג’וניור (Robert Downey Jr), טום הולנד (Tom Holland) וכריס פראט (Chris Pratt). ההופעה של פראט מ”שומרי הגלקסיה” לצד שני נוקמים מרמזת שבהתאם לשמועות, שומרי הגלקסיה יצטרפו אל הנוקמים בסרטים הבאים. קווין פייגי (Kevin Feige), המפיק האחראי על המשכיות היקום הקולנועי, מאשר שאכן כך הדבר, ושומרי הגלקסיה ילחמו בת’אנוס לצד הנוקמים.

מימין לשמאל: כריס פראט (סטארלורד), טום הולנד (ספיידרמן) ורוברט דאוני ג'וניור (איירון מן) מתוך הסט של "הנוקמים: מלחמת האינסוף"
מימין לשמאל: כריס פראט (סטארלורד), טום הולנד (ספיידרמן) ורוברט דאוני ג’וניור (איירון מן) מתוך הסט של “הנוקמים: מלחמת האינסוף”


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים