טריילר מלא שני לסרט הרוח במעטפת

מתוך טריילר הרוח במעטפת (באדיבות Paramount Pictures)

אולפני Paramount שיחררו היום (ב’) טריילר חדש לסרט המדע הבדיוני “הרוח במעטפת” (Ghost in the Shell), בכיכובה של סקרלט ג’והנסון (Scarlett Johansson).

הסרט יספר את סיפורה של מוטוקו קוסנגי (Motoko Kusanagi), המכונה “מייג’ור” (Major), מפקדת של יחידת עלית ב”מחלק 9″ (Section 9) במשטרת העיר העתידנית ניו פורט (New Port) ביפן. בטריילר החדש אנו מגלים עוד פרטים על עברה של מייג’ור. היא אמנם סייבורגית, אך היא הייתה אנושית בעבר. מייג’ור כמעט ונהרגה, וכדי להציל את חייה רוב גופה הוחלף באלקטרוניקה.

סקרלט ג'והנסון מתוך הסרט הרוח במעטפת
מתוך טריילר הרוח במעטפת (באדיבות Paramount Pictures)

אלא שאויב חדש, סייבורג מסתורי בשם קוזה (Kuze), אותו משחק מייקל פיט (Michael Pitt), אומר למייג’ור שמה שהיא זוכרת לא נכון, זה שקר שסופר לה על ידי הבכירים שלה, ושלמעשה הם לא הצילו את חייה, אלה גנבו אותה לעצמם, כדי להפוך אותה לסוכנת-העל שהיא עכשיו.

בטיזרים הקודמים קיבלנו רק רמזים לעלילת הסרט, אך כעת ברור לנו שיהיה על מייג’ור להתעמת מול מפקדיה במחלק 9, בראשם דאיסוקה ארמקי (Daisuke Aramaki), המשוחק על ידי טקאשי קיטאנו (Takeshi Kitano) האימתני, כדי לגלות את סיפור חייה האמיתי שנמחק מזכרונה, ואולי אף למצוא שרידים ממשפחתה. זה, כמובן, לא יפתור אותה מלהמשיך להלחם בקוזה ובארגון הטרור שלו.

“הרוח במעטפת” יצא למסכים ב-31 למרץ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים