רשמי: מכשירי הדגל Huawei P10 ו-P10 Plus יוכרזו ב-MWC 2017

מתוך סרטון הטיזר שהפיצה וואווי לקראת הכרזת ה-Huawei P10 (מקור: Twitter) מתוך סרטון הטיזר שהפיצה וואווי לקראת הכרזת ה-Huawei P10 (מקור: Twitter)

לאחר חודשים של שתיקה תעשייתית ארוכה ובעוד הדיווחים בנושא המשיכו להתגבר, מודיעה זה עתה ענקית הטלקום, המחשוב והמובייל הסינית, וואווי, כי תחשוף את סדרת מכשירי הדגל Huawei P10 במסגרת אירוע הכרזה אותו תערוך ב-26 בפברואר, יום ראשון, זאת לקראת תחילתה הרשמית של תערוכת MWC 2017 כ-24 שעות בלבד לאחר מכן.

את ההודעה המשמחת שיתפה עימנו וואווי בעמוד הטוויטר הרשמי שלה, שם היא פרסמה ציוץ בו כתבה: “26.02.17, ברצלונה. המשיכו לעקוב, ה-Huawei P10 מגיע!“. דברים אלו לא משאירים כל מקום לספק בעניין מועד הכרזת סדרת הדגל החדשה, שתכלול את שני הסמארטפונים Huawei P10 ו-P10 Plus. לצד הטקסט הנ”ל, צירפה הענקית לציוצה גם סרטון טיזר קצרצר (מצורף מטה) המאשר כי גם סדרת הדגל הבאה תביא עימה מערך צילום כפול בעל שני חיישני צילום נפרדים.

ה-Huawei P10 ו-P10 Plus צפויים להגיע במגוון וריאציות, כאשר הראשון מבין שני הסמארטפונים יציע צג Quad HD “שטוח” בגודל הנע בין 5.2 ל-5.5 אינץ’, ואילו הנותר, דגם ה-P10 Plus, ישלב מסך ברזולוצייה זהה אם כי זה יהיה קמור ובגודל 5.5 אינץ’. מתחת למכסה המנוע ישלבו השניים את מערכת השבבים לשוק הגבוה Kirin 965 בייצור וואווי, רכיב אחסון פנימי בנפח מקסימלי של 128 גיגה-בייט, מצלמת סלפי קדמית ברזולוציית 8 מגה פיקסל ועוד.

הצטרפו אלינו לדיווחים שוטפים מהתערוכה כאן באתר ודרך הרשתות החברתיות ואם אתם לא רוצים לפספס שום דבר, נמליץ שתרשמו לאירוע שיצרנו בפייסבוק, בו נציג גם תכנים נוספים מעבר לכתבות באתר – הירשמו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים