מכשירי Xiaomi Redmi 4 ו-Redmi 4A מגיעים לישראל ביבוא רשמי

סמארטפון Xiaomi Redmi 4A (תמונה: יח"צ שיאומי) סמארטפון Xiaomi Redmi 4A (תמונה: יח”צ שיאומי)

היבואנית הרשמית של מוצרי חברת שיאומי (Xiaomi) בישראל, חברת המילטון, הודיעה היום (א’, 19.2) על השקתם של שני דגמים חדשים בשוק המקומי, הם ה-Xiaomi Redmi 4 וה-Xiaomi Redmi 4A. את שני הסמארטפונים תציע המילטון עם אחריות מורחבת בת 5 שנים, בדומה ליתר דגמי שיאומי אותם מציעה החברה בישראל, כאשר דגם ה-Redmi 4 יגיע במחיר של 1,199 שקלים ואילו דגם ה-Redmi 4A יוצע במחיר של 799 שקלים.

שני המכשירים זכו למבנה מתכתי מלא ומשלבים את מערכת ההפעלה MIUI 8, המבוססת על גרסת אנדרואיד 6.0 (שם קוד: מרשמלו).

Xiaomi Redmi 4

מכשיר הסמארטפון Xiaomi Redmi 4 שישווק בישראל יהיה מהדגם המתקדם יותר בסדרה (Redmi 4 Prime), אשר הוצג בנובמבר 2016, ויכלול נפח אחסון מורחב של 32 גיגה-בייט עם אפשרות להרחבה ל-128 גיגה-בייט נוספים באמצעות כרטיס זיכרון מסוג microSD. מפרטו הטכני כולל מסך בגודל 5 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה Full HD ומעבד בעל 8 ליבות Cortex-A53 בתדר 2GHz המשולב במערכת על שבב Snapdragon 625 מבית קוואלקום יחד עם המאיץ הגרפי Adreno 506 ולצד זיכרון עבודה (RAM) בנפח של 3GB.

סמארטפון Xiaomi Redmi 4 (תמונה: יח"צ שיאומי)
סמארטפון Xiaomi Redmi 4 (תמונה: יח”צ שיאומי)

מערך הצילום במכשיר כולל חיישן 13 מגה-פיקסל עבור המצלמה הראשית הממוקמת בגבו של ה-Redmi 4, אשר מציעה יכולות צילום בוידאו באיכות Full HD 1080p, פוקוס אוטומטי ומפתח צמצם f/2.2. בחלקו הקדמי של המכשיר ממוקמת מצלמת סלפי בעלת חיישן 5 מגה-פיקסל, המאפשרת צילום וידאו באיכות HD 720p. בגב המכשיר, מתחת למצלמה, ממוקם משטח מגע המשמש כחיישן ביומטרי לזיהוי טביעות אצבע, כאשר מתחת למכסה המנוע משלבת החברה ברדמי 4 סוללת ענק בעלת קיבולת 4,100mAh.

למפרט המלא

Xiaomi Redmi 4A

דגם ה-Redmi 4A מציע אף הוא מסך בגודל 5 אינץ’, בדומה ל-Redmi 4. עם זאת, תצוגת דגם ה-4A מגיעה עם רזולוצייה נמוכה יותר המסתכמת ב-HD 720p. מתחת למכסה המנוע ניתן למצוא מעבד מרובע ליבות בתדר 1.4GHz המשולב במערכת על שבב Snapdragon 425 מבית קוואלקום יחד עם המאיץ הגרפי Adreno 308 ולצד זיכרון עבודה (RAM) בנפח 2 גיגה-בייט.

נפח האחסון במכשיר מסתכם ב-16 גיגה-בייט, וניתן להרחבה בעוד 128 גיגה-בייט באמצעות כרטיס microSD, בעוד סוללת המכשיר מציעה קיבולת של 3120mAh. המצלמה הראשית הממוקמת בגבו של הרדמי 4A מציעה חיישן 13 מגה-פיקסל ומאפשרת צילום וידאו באיכות Full HD 1080p, בעוד מצלמת הסלפי משלבת חיישן 5 מגה-פיקסל עם יכולות צילום וידאו באיכות HD 720p.

למפרט המלא

לפניכם טבלת השוואה בין מפרטי שני הדגמים. שימו לב, דגם ה-Prime הינו ה-Redmi 4 בעל נפח אחסון של 32 גיגה-בייט:

error


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים