הודלף: זהו מפרטו הטכני של Nokia 8

האם זהו מכשיר הדגל Nokia 8? האם זהו מכשיר הדגל Nokia 8?

מאז הודיעה ענקית הסלולר בדימוס, נוקיה, על חזרתה בסערה לשוק הסמארטפונים המחודש, דרך מימושו של שיתוף פעולה בינה לבין היצרנית הפינית HMD Global, ממתינים רבים לצפות בתשובתה של החברה המיתולוגית למכשירי הדגל של שלל ענקיות המובייל. כעת, לאחר שנוקיה ו-HMD כבר הספיקו לחשוף את פרי שיתוף הפעולה הראשון ביניהן בדמותו של מכשיר בשם נוקיה 6, דולפים לרשת פרטים חדשים אודות מכשיר הדגל שיוביל את סדרת מכשירי המותג לשנה הקרובה, הוא Nokia 8.

המידע אודות מכשיר הדגל מגיע מאתר הקמעונאות הסיני JD.com, שם הופיע ה-Nokia 8 לרכישה מוקדמת בעודו חושף את מפרטו הטכני. על פי הפרטים הללו, יגיע מכשיר הדגל עם מפרט מן השורה הראשונה הכולל: מסך Super AMOLED בגודל 5.7 אינץ’ וברזולוציית Quad HD 2K, מערכת שבבים מדגם Snapdragon 835 הכוללת 8 ליבות עיבוד מדגם Kryo 280 בתדר מקסימלי של 2.45GHz יחד עם המאיץ הגרפי Adreno 540 וכן רכיב אחסון פנימי בנפח כולל של 64 או 128 גיגה-בייט, אותם ניתן יהיה להרחיב באמצעות כרטיס מסוג MicroSD.

סמארטפון Nokia 6 (קרדיט תמונה: Nokia)
סמארטפון Nokia 6 (קרדיט תמונה: Nokia)

עוד נחשף כי הנוקיה 8 יציע למשתמשיו מערך צילום ראשי בעל חיישן ברזולוציית 24 מגה פיקסל, עם יכולות ייצוב תמונה אופטי ואלקטורני (OIS ו-EIS), לצד מצלמת סלפי קדמית ברזולוציית 12 מגה פיקסל. מערכת ההפעלה שתרוץ על גבי המכשיר היא אנדרואיד 7.0 נוגט.

אף שרמת האמינות של המידע אינה מהגבוהות ביותר, יש לזכור כי אתר JD.com היה בין הראשונים שהציע לרכישה את מכשיר הסמארטפון הראשון מבית נוקיה ו-HMD Global, הוא נוקיה 6, כך שייתכן מאוד והמידע שחשף אכן יתברר כאמיתי. ה-Nokia 8, שמחירו על פי ההדלפה יעמוד על כ-3,188 יואן סיני (כ-1,720 שקלים על פי שער ההמרה הנוכחי), צפוי להפוך לרשמי כבר במהלך תערוכת MWC 2017, שנמצאת במרחק ימים בודדים מאיתנו.

הצטרפו אלינו בשבוע הבא, החל מה-26 בפברואר, אז נדווח לכם אודות כל העדכונים, המכשירים החדשים והידיעות המעניינות ביותר היישר מתערוכת המובייל בברצלונה. לא רוצים לפספס אף רגע מתערוכת המובייל? הירשמו לאירוע MWC שלנו בפייסבוק ותקבלו עדכונים שוטפים, מידע, תמונות וסרטונים – לחצו כאן למעבר לעמוד האירוע בפייסבוק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים