זהו ה-Huawei P10: עם מערך צילום כפול, גב עשוי מתכת וכפתור פיזי קדמי

Huawei P10 (הדלפה) Huawei P10 (מקור: הדלפה evleaks)

ימים בודדים לפני שתחל באופן רשמי תערוכת המובייל השנתית הגדולה ביותר של השנה, MWC 2017, וכחלק מסדרת ציוצים שפרסם בחשבון הטוויטר שלו, חושף מדליף המובייל הפופולרי אוון בלאס (evleaks) את תמונת היח”צ הראשונות למכשיר הדגל Huawei P10, שצפוי להפוך לרשמי כ-24 שעות לפני תחילת התערוכה, ביום ראשון ה-26 בפברואר.

באמצעות תמונת המכשיר החדשה ניתן לאשר את כל ההדלפות, הדיווחים והשמועות שפורסמו ברשת במהלך החודשים האחרונים והתיימרו לחשוף את המידע אודות ה-Huawei P10. כפי שניתן לראות, בחלקו הקדמי של המכשיר שוכן צג LCD בגודל 5.2-5.5 אינץ’, ומתחתיו משולב חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש המשולב בכפתור הבית. שולי המכשיר נראים כעבים למדי, זאת בניגוד למגמת המסכים נטולי השוליים שצפויה לשבור שיאים במהלך השנה הקלנדרית הנוכחית.

Huawei P10 במבט מהצד (הדלפה)
Huawei P10 במבט מהצד (הדלפה)

גב המכשיר המוצג בתמונה עשוי ברובו ממתכת המתעגלת ישירות אל מסגרת המכשיר ומזכירה לנו במעט את דגמי האייפון מהדורות האחרונים. מערך הצילום הראשי של ה-P10 יציע צמד חיישנים (ככל הנראה ברזולוציית 12 מגה פיקסל), פלאש LED צמוד ופוקוס לייזר אוטומטי, כאשר על כל אלו תגן יריעת זכוכית שתשולב בחלק העליון של גב המכשיר. כפתורי המכשיר הנותרים – מקש הנעילה/כיבוי וכפתורי ויסות הווליום, ישולבו מצידה הימיני של מסגרתו.

הצטרפו אלינו ביום ראשון, ה-26 בפברואר, אז נדווח לכם אודות סדרת הדגל Huawei P10 היישר ממסיבת העיתונאים בברצלונה. לא רוצים לפספס אף רגע מתערוכת המובייל? הירשמו לאירוע MWC שלנו בפייסבוק ותקבלו עדכונים שוטפים, מידע, תמונות וסרטונים – לחצו כאן למעבר לעמוד האירוע בפייסבוק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים