הוכרז: Blackberry KeyOne – עם מקלדת QWERTY מלאה, קורא טביעות אצבע ואנדרואיד 7.1

BlackBerry KeyOne BlackBerry KeyOne

ענקית התוכנה הקנדית, בלקברי (BlackBerry), מספקת את יריית הפתיחה לאירועים החגיגיים של תערוכת המובייל השנתית MWC 2017, ומכריזה על מכשיר סמארטפון חדש לשוק הביניים בשם BlackBerry KeyOne. עם המכשיר החדש, שנחשף באופן רשמי כ-48 שעות לפני תחילתה הרשמית של תערוכת המובייל, מנסה היצרנית להחזיר עטרה ליושנה, כשזה כולל בחלקו הקדמי מקלדת QWERTY מלאה המוכרת לנו משלל מכשירי החברה שהושקו במרוצת השנים.

את הבלקברי KeyOne הכרנו עד עתה תחת שם הקוד “מרקורי“, כאשר הפרטים הראשונים אודותיו דלפו לרשת כבר בחודש יולי של השנה שעברה וכעת מאושרים כל אלו באופן רשמי על ידי החברה הקנדית. ראשית, בחלקו הקדמי של המכשיר נמצא צג בגודל 4.5 אינץ’, שתחתיו תוטמע המקלדת הפיזית בעלת החיישן הביומטרי בכפתור הרווח, ומעליו תמוקם אפרכסת השיחות לצד חיישנים שונים ומצלמת הסלפי הקדמית. מסגרת המכשיר מעוגלת ועשויה מתכת, כאשר גבו משלב פוליקרבונט ויריעת מתכת חלקית.

BlackBerry KeyOne
BlackBerry KeyOne

מתחת למכסה המנוע של סמארטפון האנדרואיד החדש מבית בלקברי, כפי שכבר נחשף בעבר, נמצא את פלטפורמת העיבוד Snapdragon 625 בייצור קוואלקום, הכוללת 8 ליבות עיבוד מדגם Cortex-A53 בתדר מקסימלי של 2.0GHz יחד עם המאיץ הגרפי Adreno 506, זיכרון RAM בנפח 3GB ורכיב אחסון פנימי על סך 32GB הניתנים להרחבה באמצעות כרטיס MicroSD.

עבור יכולות הצילום שלו, יציע ה-BlackBerry KeyOne מצלמה ראשית ברזולוציית 12 מגה פיקסל (חיישן IMX378 מבית סוני) יחד עם פלאש LED כפול בשתי טמפרטורות צבע, וכן חיישן צילום קדמי עבור מצלמת הסלפי ברזולוציית 8 מגה פיקסל.

BlackBerry KeyOne
BlackBerry KeyOne

את המפרט העוצמתי תניע סוללת 3,505mAh בעלת תמיכה בטעינה מהירה בטכנולוגיית Quick Charge 3.0, שתטען דרך מחבר מסוג USB Type-C הנמצא בחלקו התחתון של המכשיר. מערכת ההפעלה שתרוץ עליו היא אנדרואיד 7.1 נוגט לצד הממשק המשודרג במעט של בלקברי. יש לציין כי אף שה-KeyOne נושא את שמה של בלקברי, זו כלל אינה אחראית על ייצור חומרתו אלא על ממשקו ותוכנתו בלבד, כאשר על ייצורו אמונה היצרנית הסינית TCL.

ה-BlackBerry KeyOne יוצע לרכישה החל מחודש אפריל במחיר של החל מ-549 דולר (או 599 אירו), הם שווי ערך לכ-2,030 ו-2,340 שקלים, בהתאמה.

BlackBerry KeyOne
BlackBerry KeyOne


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים