הוכרז: Galaxy Book – סמסונג מעלה הילוך בשוק הניידים ההיברידיים

Samsung Galaxy Book 12 (קרדיט תמונה: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Samsung Galaxy Book 12 (קרדיט תמונה: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

באירוע ההכרזה של סמסונג שנערך הערב חשפהענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית באופן רשמי את דור טאבלטי האנדרואיד הבא מבית ייצורה, Galaxy Tab S3, ולצידו את צמד מחשבי ה-2 ב-1, ה-Samsung Galaxy Book 10.6 ו-Galaxy Book 12, תשובתה למחשב ה-Surface Book מבית מיקרוסופט.

Samsung Galaxy Book 12

הדגם הראשון מבין השניים מהווה לחזק והעוצמתי ביותר בסדרת מחשבי ה-2 ב-1 החדשה. הוא כולל צג Super AMOLED בגודל 12 אינץ’ ברזולוציית 2160X1440 לצידו של מפרט מרשים ביותר, שבראשו עומד מעבד מסוג Intel Core i7 או Core i5 מהדור השביעי בתדר ליבה של 3.1GHz. לצד שבב זה נמצא בנייד ההיברידי מערך זיכרון הכולל 4/8 גיגה-בייט RAM לצד 128/256 גיגה-בייט אחסון הניתן להרחבה.

ה-Galaxy Book 12 לא מוותר גם על שימושו כטאבלט וכולל צמד מצלמות ברזולוציית 13 ו-5 מגה פיקסל הממוקמות, בחלקו האחורי והקדמי, בהתאמה. בכל הנוגע לקישוריות ומחברים יציע הנייד ההיברידי החדש 2 מחברי USB Type-C לצד חריץ להרחבת הזיכרון עם כרטיס מסוג MicroSD ותמיכה בקישוריות סלולר מסוג LTE 4G.

עוביו של המחשב החדש מרשים ביותר ועומד על 7.4 מ”מ בלבד, לצד משקל של 754 גרם, אורך של 291.3 מ”מ ורוחב של 199.8 מ”מ. סוללתו, שמגיעה בקיבולת בלתי ידועה, תציע למשתמשים עד 10.5 שעות שימוש יחד עם יכולות טעינה מהירה.

Galaxy Book 12 (תמונה: Samsung)
Galaxy Book 12 (תמונה: Samsung)

Samsung Galaxy Book 10.6

דגם ה-Galaxy Book 10.6 מגיע, כמשתמע משמו, עם מסך בגודל 10.6 אינץ’, אלא שזה לא רק קטן יותר אלא גם מציע מפרט חלש באופן מהותי למדי בהשוואה לאחיו הגדול: צג ה-Super AMOLED הוחלף בצג מסוג TFT LCD ברזולוציית Full HD 1080P בלבד ואת מעבד ה-Core i5/i7 מחליף שבב עיבוד מסוג Intel Core M3 מהדור השביעי בתדר 2.6GHz.

מלבד זאת, מציע הדגם המוקטן תמיכה ברשת הדור הרביעי LTE, רכיב אחסון פנימי מסוג eMMC בנפח 64 או 128 גיגה-בייט (ניתן להרחבה), 4GB RAM, מחבר טעינה והעברת נתונים מסוג USB Type-C יחיד, חיישן תנועה ועוד. בניגוד לדגם ה-12 אינץ’, לא כולל הגלקסי בוק 10.6 מצלמה אחורית, אלא מצלמה קדמית בלבד ברזולוציה של 5 מגה פיקסל. מימדי המכשיר: 261.2 מ”מ אורך, 179.1 מ”מ רוחב, 8.9 מ”מ עובי ומשקל של 650 גרם.

S-Pen מבצע מעבר ל-Windows

שני הניידים החדשים של סמסונג מציעים ישירות באריזה את אותו עט S-Pen שמגיע עם דגם ה-Galaxy Tab S3, כאשר זה הותאם לעבודה עם מערכת ההפעלה ווינדוס 10. בהתאם לכך, יוכלו המשתמש לבצע בכל הפיצ’רים הזמינים עבור העט במערכת ההפעלה אנדרואיד, ואלו יהנו גם ממגוון פונקציות בלעדיות שיהיו זמינות באפליקציות Microsoft Office ובפוטושופ של חברת Adobe.

כמו כן, מציעים השניים פיצ’ר חדש בשם Samsung Flow, שיאפשר למשתמשיו לקבל התראות על גבי הטאבלט או הנייד ישירות מן הסמארטפון באופן הדומה מאוד לפונקציה הזמינה במחשבי המק והאייפדים של אפל. בשלב הנוכחי מועד זמינותם של ה-Galaxy Book 10.6 ו-Galaxy Book 12 אינו ידוע.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים