חוזרים לעולם של “שר הטבעות”: Middle-earth: Shadow of War הוכרז רשמית

Middle-earth: Shadow of War

המשחק Middle-earth: Shadow of Mordor הפופולארי משנת 2014 צפוי לקבל כותר המשך בשם Middle-earth: Shadow of War. כך נחשף בשוגג על ידי רשת Target שהעלתה דף מוצר למשחק טרם עת, ואושר זמן קצר לאחר מכן יחד עם טריילר חשיפה רשמי.

Middle-earth: Shadow of Mordor היה אחד המשחקים הבולטים של 2014, בו יצאנו להרפתקאות רוויות אקשן מאחורי קווי האויב במורדור. המשחק מתרחש, כפי שמעיד שמו, בחבל הארץ “מורדור” שבארץ התיכונה, העולם המוכר מסאגת “שר הטבעות” מאת הסופר ג’.ר.ר. טולקין.

במשחק החדש, שייקרא Middle-earth: Shadow of War, נראה כי נתקדם עמוק יותר בממלכת האופל ונצא למסע כיבוש מורדור מבפנים. מתיאור המשחק עולה גם כי מערכת ה-Nemesis המוכרת תחזור במשחק החדש. מערכת זו איפשרה לאויבים שפגשתם בעבר להתחשב בהיסטוריית הקרב שלכם וליצור סיפור אישי יותר בהתבסס על פעולות השחקן.

חשלו טבעת משלכם: Shadow of War

תיאור המשחק המלא, כפי שעלה בדף, הינו: “בנה את צבאך מעבר לקווי האויב, כבוש מבצרים, ושלוט במורדור מבפנים. חווה כיצד מערכת ה-Nemesis עטורת הפרסים יוצרת סיפורים אישיים עם כל אויב ועם עוקביך, והתעמת בכל הכוח נגד שר האופל סאורון ורפאי הטבעת שלו בסיפור האפי והחדש אודות הארץ התיכונה.” נרמז גם כי במשחק החדש תהיה אפשרות לחשל טבעת ולהוביל צבא אורקים.

למשחק מתוכננות כבר כמה הרחבות, כמו הרחבות לסיפור, דמויות נוספות ו”תיבת זהב”. ההרחבות שהוזכרו הינן Slaughter Tribe Nemesis Expansion, Outlaw Tribe Nemesis Expansion, The Blade of Galadriel Story Expansion, The Desolation of Mordor Story Expansion, ואלו יהיו זמינות במהדורת ה”זהב” של המשחק. בנוסף תימכר גם מהדורת “כסף” ומהדורת אספנים יקרה יותר.

Middle-earth: Shadow of War יגיע ב-22 לחודש אוגוסט, עבור ה-PlayStation 4 ו-Xbox One והמחשב האישי. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים