AOC מכריזה על זוג מסכי גיימרים קמורים ומהירים במיוחד

מסך AOC-AG322QCX מסך AOC-AG322QCX

למרות שבימים אלו עיני כולם נישאות אל תערוכת הסלולר הנערכת בברצלונה, קיימות חברות שלא משתתפות בחגיגה וממשיכות לשדר “עסקים כרגיל”. אחת החברות הזו היא AOC, שהכריזה על זוג מסכי גיימרים קמורים בקצב רענון מהיר במיוחד – ה-AG322QCX וה-AG272FCX.

כאמור, לשני המסכים קצב ריענון גבוה במיוחד העומד על 144 הרץ – קצב מהיר במיוחד שינצל כהלכה את יכולותיהם של כרטיסי המסך החזקים ביותר, לצורך יצירת חווית משחק חלקה במיוחד. שני המסכים תומכים בטכנולוגיית VESA Adaptive Sync (עלייה מבוססת AMD FreeSync), המאפשרת למסך לסנכרן את קצב הרענון עם קצב יצירת הפריימים בכרטיס על מנת לספק חווית משחק נטולת קריעות ומריחות גם בסצנות קשות לרנדור.

ה-AG272FCX מציע פאנל בגודל 27 אינץ’, בעוד של-AG322QCX פאנל גדול יותר בגודל 31.5 אינץ’. לשני המסכים פאנלים מסוג VA, עם רזולוציית Full HD לדגם הקטן ו-Quad HD לדגם הגדול. לשני המסכים קימור של 1800R, משמע אילו היו ממשיכים קצוותיהם ונפגשים בקצה השני היה נוצר עיגול ברדיוס 1,800 מילימטר.

למסך הגדול יותר בהירות גבוהה יותר של 300 ניט (לעומת 250 ב-AG272FCX), אך המסך הקטן מנצח בתחום הניגודיות עם יחס ניגודיות של 1:3000 (לעומת 1:2000 במסך הגדול). לשני המסכים זמן רענון מספק למדי העומד על ארבע מילי-שניות וזוויות צפייה של עד 178 מעלות.

בגזרת החיבורים, מציע המסך הקטן חיבור DisplayPort, HDMI ואף VGA לתמיכה במחשבים ישנים. היציאות הדיגיטליות תומכות ב-HDCP למניעת גניבת תוכן כך שניתן לחבר אליהן ממיר ולצפות בעזרתן בטלוויזיה. למסך הגדול זוג יציאות DisplayPort וזוג יציאות HDMI, לא תמיכה ב-HDCP. במסך הקטן תמצאו גם רכזת USB 3.0 בעלת שתי יציאות וזוג רמקולים בעוצמה כוללת של שישה וואט.

מסך AOC-AG322QCX
מסך AOC-AG322QCX

זוג המסכים החדשים יוצעו לרכישה החל מחודש אפריל. ה-AG272FCX יאלץ אתכם להיפרד מ-389 ליש”ט (כ-1,800 שקלים) בעוד שעבור ה-AG322QCX תשלמו 519 ליש”ט (כ-2,350 שקלים). בשלב זה לא ברור האם המסכים החדשים יגיעו גם אל ישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים