MWC 2017: ראיון עם זיו קוריצקי, סמנכ”ל השיווק של LG ישראל

זיו קוריצקי, סמנכ”ל השיווק ב-LG ישראל ושלומי טורג’מן,עורך גאדג’טי (צילום: רונן מנדזיצקי)

ביום ראשון האחרון חשפה חברת LG הדרום קוריאנית את מכשיר הדגל החדש שלה, LG G6. מיד לאחר ההכרזה, הודיע הסניף הישראלי של החברה כי השקתו המקומית של הסמארטפון תתבצע במהלך החודש הבא, ממש במקביל להשקה בדרום קוריאה ולפני כל מדינה אחרת בעולם. בתערוכת MWC 2017 הנערכת בברצלונה תפסנו לשיחה קצרה את סמנכ”ל השיווק של LG בישראל, זיו קוריצקי, שסיפר לנו קצת יותר.

“ישראל היא מאמצת טכנולוגית מוקדמת ושוק חשוב מאד עבורנו”, כך מסבירה LG לטענתו של קוריצקי את ההחלטה להשיק את ה-G6 בדרום קוריאה ובישראל תחילה. ואם לרגע חששתם מהימצאותו של שבב ה-Snapdragon 821 במכשיר החדש, אז גם לזה יש תשובה. בנוסף, שוחחנו עם הבכיר על תקלת החומרה של סמארטפון הדגל LG G4 ועל המהלכים שנקטה החברה כדי למנוע הישנותם של מקרים דומים בעתיד.

סמארטפון הדגל LG G6 ינחת כאמור בישראל עוד לפני סוף חודש מרץ. במהלך הסיור שערכו לנו נציגי LG בביתן התצוגה של החברה, סיפר סמנכ”ל השיווק זיו קוריצקי שמכשירי השוק הנמוך והבינוני LG K10 ו-LG K4 (דגמי 2017) יגיעו יחד איתו, ושמכשיר ה-LG Stylus 3 יושק קצת לאחר מכן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים