סיכום יום #2 בתערוכת MWC 2017: מייזו מפתיעה עם טכנולוגיית טעינה חדשה

צילום: שלומי טורג’מן, גאדג’טי

יומה השני של תערוכת המובייל בברצלונה הגיע לסיומו. ההכרזות המשיכו להגיע היום מהתערוכה ולצידן המשכנו גם אנחנו לשוטט בין הביתנים השונים כדי להתנסות במכשירים החדשים ולדווח בחזרה אליכם. את כל הדיווחים שלנו מהיום השני של תערוכת המובייל (ועוד) ניתן לקרוא בעמוד של תערוכת MWC 2017.

את היום פתחנו עם מסיבת העיתונאים של מייזו שחשפה טכנולוגיית טעינה חדשה בשם Super mCharge, המסוגלת לדברי החברה להטעין סוללת 3000mAh תוך 20 דקות בלבד. ביקרנו גם בדוכן של LG, שם מוצג מכשיר הדגל G6 לראווה לצידם של שני השעונים החכמים החדשים המבוססים Android Wear 2.0, את שניהם גם צילמנו עבורכם. אף שהיא איננה בתערוכת המובייל, הצליחה שיאומי להפתיע עם שתי הכרזות חדשות היישר מסין, האחת מציגה סמארטפון חדש ואילו השניה שבב ראשון מתוצרת החברה.

הכרזות וקטעי וידאו נוספים מהיום השני של התערוכה

הכרזות וקטעי וידאו נוספים מהיום הראשון של התערוכה


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים