טריילר חדש לסרט הנוסע השמיני: קובננט

קרדיט תמונה: 20th Century Fox

אולפני פוקס המאה ה-20 (20th century Fox) שחררו טריילר חדש ל”הנוסע השמיני: קובננט” (Alien: Covenant) בבימויו של רידלי סקוט (Ridley Scott). זהו סרט המתרחש לפני ארועי “הנוסע השמיני” המקורי, וזמן מה אחרי “פרומיתאוס” (Prometheus), מה שממקם בצורה ברורה יותר את הסרטים זה ביחס לזה.

“קובננט” עוקב אחרי מסעה של ספינת החלל קובננט, שמטרתה להקים קולוניה אנושית בכוכב לכת חדש. צוות הספינה מורכב מזוגות, שאמורים להתיישב כחלוצים בכוכב ולהתחיל לאכלס אותו.

צוות הקובננט מוצא כוכב מסתורי – במבט ראשון, הוא נראה כמו גן עדן, עם צמחיה עשירה ופוריה, שיכולה לספק דורות רבים של בני אדם. אך צוות הקובבנט לא מוצא שום חיים על הכוכב, מה שתמוה, וגם לא הגיוני, שכן צמחיה עשירה כזאת לרוב לא תוכל להתקיים בלי מערכת אקולוגית הכוללת יצורים חיים.

צוות הקובננט מוצא על הכוכב ספינה שהתרסקה, ספינה דומה לזאת שמוצא צוות הנוסטרומו (Nostromo) ב”הנוסע השמיני” המקורי, כמו גם צוות הפרומיתאוס ב”פרומיטאוס”. ספינות אלה הן חלק מציויליזציה קדומה, שהייתה לה הטכנולוגיה ליצור חיים, וגם להשמיד אותם. הספינות האלה, ספציפית, הובילו נשקים ביולוגים שונים, כשהבולט, המוכר ואולי המסוכן ביותר מביניהם הוא הנוסע השמיני המוכר.

את גיבורת הסרט דניאלס (Daniels) תגלם קת’רין ווטרסון (Katherine Waterson) מ”חיות הפלא והיכן למצוא אותן“, לצד ג’יימס פרנקו (James Franco), דני מקברייד (Danny McBride), ועוד. מייקל פסבנדר (Michael Fassbender) יחזור לתפקידו מ”פרומיתאוס” בתור דייוויד (David) האנדרואיד, אך יתכן שזהותו כדייוויד או בכלל כאנדרואיד לא ידועה לשאר הצוות, כמו גם ההיכרות שלו עם הגזע העתיק וההרסני הזה.

“הנוסע השמיני: קובננט” צפוי לעלות למסכים ב-19 למאי הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים