אנדרואיד 7.0 בדרכה למכשירי LG G4 ו-LG V10

LG V10 (צילום: גאדג'טי) LG V10 (צילום: גאדג’טי)

מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 נוגט תעשה דרכה לשני מכשירי דגל בני כשנתיים מבית LG Electronics, אלו הם ה-LG G4 וה-LG V10. את הדברים מוסרת סוכנות החדשות הקוריאנית Yonhap, אשר לפיה תבצע היצרנית את העדכון על מנת “לכבד את זכות צרכניה לבחור”, זאת בעקבות תלונות לקוחות החברה על הודעתה של LG להפסקת ביצוע עדכונים עבור שני הדגמים.

על פי הדיווח תציג LG את העדכון למערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 נוגט עבור דגם ה-V10 במהלך “המחצית השניה של השנה”, כאשר דגם ה-G4 יקבל את העדכון במהלך הרבעון השלישי של השנה. העדכונים יגיעו תחילה לשוק המקומי של החברה בדרום קוריאה, אולם צפויים לצוץ מאוחר יותר בשווקים נוספים סביב העולם.

בשבוע שעבר הציגה היצרנית הדרום קוריאנית את מכשיר הדגל החדש שלה, ה-LG G6, אשר מגיע באופן מובנה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0, אך זהו אינו המכשיר הראשון להגיע עם מערכת ההפעלה היישר מהקופסה. דגם ה-LG V20 היה הראשון אותו השיקה החברה עם הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה אנדרואיד, כאשר עדכונים לדגם ה-LG G5 מהשנה שעברה החלו לעשות דרכם למשתמשים בישראל החל מדצמבר 2016.

מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 מביאה עימה מספר עדכונים גדולים, ביניהם אפשרות תצוגת Multi-Window להרצת מספר אפליקציות במקביל, חיפוש בתוך אפליקציות, אפשרות לביצוע תגובה מהירה להודעות מתפרצות, מעבר מהיר בין אפליקציות, שיפור בחיי הסוללה, תמיכה בשיחות על-גבי רשת אלחוטית (Wi-Fi Calling) ועוד. עם זאת, לא ברור אילו מהפיצ’רים ישולבו בדגמים הישנים יותר הצפויים לקבל את העדכון.

פנינו ל-LG ישראל לקבלת תגובה בנושא עדכון מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 עבור דגמי G4 ו-V10 בארץ – תשובה לא התקבלה עד למועד פרסום הכתבה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים