דיווח: Xiaomi Mi Mix 2 יגיע עם יחס מסך לגוף של 93%

Mi MIX (תמונה: Xiaomi) Mi MIX (תמונה: Xiaomi)

מותחת את הגבולות: לאחר שענקית הטכנולוגיה ויצרנית המובייל הסינית, שיאומי, הייתה ליצרנית הראשונה שהציגה ספינת דגל בעלת שוליים מהדקיקים ביותר שאיי פעם נראו בשוק הסמארטפונים המודרני, מתכוונת זו למתוח את הגבולות זו פעם נוספת ולהביא עם מכשיר הדגל הבא בסדרה, Xiaomi Mi Mix 2, שוליים דקיקים שיאפשרו למכשיר להציע יחס מסך-גוף שיעמוד על 93 אחוזים.

את הדברים מוסר דיווח חדש שמגיע ממולדת היצרנית בסין, ומצטרף לשמועה קודמת בנושא שמצאה דרכה אל הרשת לראשונה לפני מספר שבועות בלבד. לטענת השתיים, שוליו של דגם ה-Mi Mix 2 יהיו כה דקיקים עד שיאפשרו לחברה להציע יחס מסך-גוף שיהיה אף גדול יותר מזה של הדור הקודם, שעמד על 91.3%. נוסף על כך, נמסר בשמועה הקודמת כי על עיצוב המכשיר, שיהיה עשוי מחומר קרמי ולא ישלב אף לא כפתור פיזי אחד, יהיה אחראי המעצב הצרפתי פיליפ סטארק. זה, כזכור, לקח חלק גם בעיצובו של הדגם הראשון בסדרה, מי מיקס.

LG G6 (צילום: אלי כהן, גאדג'טי)
LG G6 (צילום: אלי כהן, גאדג’טי)

שיאומי אינה ענקית המובייל היחידה שהולכת בכיוון זה. אליה תצטרף בקרוב סמסונג עם מכשירי ה-Galaxy S8 ו-S8 Plus, יחד עם LG שהצטרפה לטרנד לאחרונה דרך הכרזתה על מכשיר הדגל LG G6 המציע מסך בשם FullVision Display ובגודל 5.7 אינץ’, שמציע גם הוא שוליים דקיקים ביותר. למעשה, שוליי המכשיר כה דקיקים כך שהיצרנית הצליחה לשלב את מסך זה בגוף הקטן יותר מזה של מכשיר הדגל מהדור הקודם, G5, שהציע צג 5.2 אינץ’ בלבד.

ומה דעתכם על מגמת המסכים נטולי השוליים – האם זהו הפיצ’ר המשמעותי ביותר בסמארטפונים לשנת 2017?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים