דיווח: השקת ה-Galaxy S8 נדחתה ל-28 באפריל

מכשיר הדגל Galaxy S8 בתמונת יח"צ ראשונה (הדלפה) מכשיר הדגל Galaxy S8 בתמונת יח”צ ראשונה (הדלפה)

עיכוב (קטן) בתוכניות: בשלהי חודש פברואר, רגע לפני שהחלה באופן רשמי תערוכת המובייל והטכנולוגיה השנתית MWC 2017, הודיעה ענקית הטכנולוגיה ויצרנית המובייל הדרום קוריאנית, סמסונג, כי תציג את סדרת מכשירי הדגל הבאה פרי פיתוחה, Galaxy S8, במסגרת אירוע הכרזה שייערך בניו-יורק בתאריך ה-29 במרץ, יום רביעי, כאשר דיווחים קודמים בנושא העידו על כך שהסדרה תושק רשמית פחות מחודש לאחר מכן, ב-21 באפריל.

כעת, עושה רושם כי שינוי נוסף בתוכניותיה של סמסונג נכנס לתוקפו, כאשר מדליף המובייל הפופולרי ובין המובילים ביותר בעולם, אוון בלאס, מפרסם ידיעה חדשה באתר Venture Beat ושם חושף כי השקת ה-Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus תדחה בשבוע, ותתקיים ב-28 באפריל, יום שישי.

בלאס מוסיף לדבריו בדיווח עם ציוץ מחשבונו בטוויטר בו הוא מסביר כי הסיבה לדחיית ההשקה נעוצה בתפוקה נמוכה של מעבדי ה-Snapdragon 835 וה-Exynos 8895, את שניהם מייצרת סמסונג במפעליה.

אף שלא מדובר בשינוי דרסטי, אל לנו למהר להסיק כי לדבר לא עשויה להיות השפעה על מכירות מכשירי הסדרה החדשה. יש לזכור כי עוד בחודש הנוכחי תחל מתחרתה של סמסונג מהמולדת, LG Electronics, בהשקתו של מכשיר הדגל LG G6, שיתחרה באופן ישיר מול מכשירי סדרת הגלקסי אס 8.

במקרה שהשקת סדרה זו אכן תתרחש בסוף חודש אפריל במגוון מדינות ברחבי העולם, למתחרתה יעמוד חודש שלם בו תוכל לקדם את מכירות מכשירי ה-G6 ברחבי העולם על מנת להינות מהגעתם המאוחרת של מכשירי סמסונג לשוק. בהתאם לכך ואף שגודל ההשפעה אינו ידוע, בהחלט ניתן להעריך כי השקת ה-G6 מוקדם מסדרת ה-Galaxy S8 תוביל לפגיעה במידה מסויימת במכירותיה של סמסונג בשווקים השונים.

ומה דעתכם בנושא – האם השקתם של מכשירי סדרת גלקסי S8 תיפגע כתוצאה מהשקה מוקדמת יותר של ה-LG G6 ברחבי העולם?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים