הוכרז: BlackBerry Aurora – עם מפרט צנוע ומחיר של כ-1,000 שקלים

BlackBerry Aurora BlackBerry Aurora

חברת התוכנה הקנדית, בלקברי, קיימה בתערוכת MWC 2017 אירוע הכרזה בשיתוף פעולה עם ענקית הטכנולוגיה והאלקטרוניקה הסינית TCL, שאחראית על ייצור מכשירי המותג הקנדי, שם היא הציגה את מכשיר חדש עם מקלדת QWERTY מלאה, הוא ה-KeyOne. אף על פי כן, נראה כי זו לא מצאה בתערוכה כמועד המתאים לחשיפת המכשיר הראשון לבית המותג שפונה לשוק הנמוך ומריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד – BlackBerry Aurora, אותו היא חושפת כעת.  

הסמארטפון החדש לבית מותג בלקברי מציע למתשמשיו מפרט הפונה לשוק הבינוני-נמוך, וכולל: מסך בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית HD 720P בלבד, מערכת שבבים מדגם Snapdraogn 425 הכוללת 5 ליבות עיבוד מסוג Cortex-A53 בתדר מקסימלי של 1.4GHz יחד עם המאיץ הגרפי Adreno 308 ורכיב אחסון פנימי בסך 32 גיגה-בייט.

נוסף על כך, נמצא מתחת למכסה המנוע של Blackberry Aurora זיכרון RAM בסך 4GB,  מצלמת סלפי קדמית ברזולוציית 8 מגה פיקסל, חיישן צילום ברזולוציית 13 מגה פיקסל בצירוף פלאש LED כפול עבור מערך הצילום הראשי וסוללה בקיבולת של 3,000mAh. מערכת ההפעלה שתרוץ על גבי המכשיר היא אנדרואיד 7.0 נוגט. מבנה המכשיר עשוי ברובו מפוליקרבונט, כאשר בחלקו הקדמי תגן על המסך זכוכית מחוסמת.

את ה-BlackBerry Aurora תציע היצרנית לרכישה באינדונזיה בלבד, שם גם מיוצר המכשיר. מחירו לצרכן עומד על 3,499,000 רופי אינדונזי, הם שווי ערך לכ-1,000 שקלים (על פי שער ההמרה הנוכחי).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים