משחק זלדה החדש Breath of the Wild כבר פועל על המחשב האישי

המשחק החדש Legend of Zelda: Breath of the Wild הושק רק לאחרונה עבור קונסולת ה-Switch וה-Wii U של נינטנדו, אך הוא כבר רץ על המחשב האישי באמצעות אמולציה. בנוסף נראה כי הג’ויסטיקים המיוחדים של המכשיר, ה-JoyCons, עובדים גם הם על המחשב האישי.

הדבר מתאפשר באמצעות האמולטור CEMU, המדמה את הקונסולה Wii U על המחשב האישי ומאפשר להריץ משחקים שיצאו עבור המכשיר. בכך ניתן לטעון את המשחק החדש Breath of the Wild לאמולטור ולשחק בו על המחשב באופן לא רשמי, בניגוד לכוונתה של נינטנדו. בסרטון המצורף ניתן לראות את המשחק החדש בפעולה על המחשב האישי, בעל מעבד i7-4790K, כרטיס GTX 780 ו-8GB זכרון RAM.

בעלי מחשב חזק ניסו להריץ את המשחק ברזולוציה גבוהה של 4K, ומדווחים כי השיפור בגרפיקה ניכר לעומת המשחק המקורי עבור ה-Switch וה-Wii U. נכון לעת עתה המשחק רץ באופן איטי למדי על המחשב, אולם מפתחי האמולטור טוענים כי תוך חודשים ספורים Breath of the Wild יהיה שחיק לחלוטין על גבי המחשב האישי. האמולטור CEMU מריץ כבר חלק ממשחקי ה-Wii U באופן נאמן למקור.

יתר על כן, הג’ויסטיקים של מכשיר ה-Switch עובדים גם הם על המחשב האישי. בסרטון שפורסם מיד אחרי השקת המכשיר, הודגם בקר ה-Joy Con בפעולה כשהוא מחובר למחשב Windows המריץ אמולטור של משחקי נינטנדו בשם “דולפין”. המדגים משחק להנאתו Super Smash Bros על המחשב האישי באמצעות הבקר החדש. עם זאת, לא ניתן כרגע לחבר את שני הג’ויסטיקים בו זמנית למחשב ולשחק בהם.

קונסולת ה-Switch של נינטנדו הושקה לפני פחות משבועיים, והיא נמכרת מהר יותר מכל מכשירי ניטנדו בעבר. משחק זלדה החדש זכה לציון ממוצע של 98, מתוך ביקורות רבות שדירגו אותו כאחד המשחקים הטובים ביותר בדור הנוכחי. על כן, אין ספק כי היכולת לשחק בו על המחשב האישי באופן פיראטי, מבלי לקנות את מכשיר ה-Switch של נינטנדו, יכולה לפגוע באופן משמעותי במכירות המכשיר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים