Nubia תחשוף ב-21 במרץ סמארטפון חדש בעל מערך צילום כפול

הטיזר שהפיצה נוביה לקראת ההכרזה על סמארטפון עם מערך צילום כפול (מקור: Weibo) הטיזר שהפיצה נוביה לקראת ההכרזה על סמארטפון עם מערך צילום כפול (מקור: Weibo)

יצרנית המובייל והסמארטפונים הסינית, נוביה (Nubia), הנמצאת בבעלות חלקית של ענקית הטלקום ZTE, שיחררה במהלך היממה האחרונה טיזר חדש החושף כי זו תכריז על סמארטפון חדש שכולל מערך צילום כפול בעל שני חיישני צילום נפרדים, זאת במסגרת אירוע הכרזה שייערך ב-21 במרץ, יום שלישי הבא.

מן הטיזר, שפורסם לראשונה בעמוד הרשמי של חברת נוביה, לא ניתן להסיק פרטים רבים אודות המכשיר אותו מתכננת היצרנית הסינית לחשוף – מלבד ההערכה שזה יציע מערך צילום כפול בגבו. בהערכה זו, אגב, תומכות תמונות חדשות שמציגות את מנכ”ל נוביה, ניי פיי (Nei Fei), מחזיק בסמארטפון בלתי מזוהה העוטה כיסוי ומציע בגבו שני חיישני צילום שמסביבם פס מתכת בצבע אדום האופייני מאוד לחברה. התמונות הללו נלקחו ישירות מראיון של פיי לערוץ הטלוויזיה הסיני CCTV, שהתרחש במסגרת תערוכת MWC 2017 לפני מספר שבועות.

על פי שמועות שונות שרצות ברשת בעניין המכשיר האנונימי, יגיע זה עם תג מחיר סביר למדי העומד על כ-1,500 יואן סיני, הם שווי ערך לכ-800 שקלים על פי שער ההמרה הנוכחי. בהתאם לכך, ניתן להעריך כי מפרטו הטכני של הסמארטפון יישר קו ויפנה ישירות לשוק הביניים. בשלב זה לא ידועים פרטים נוספים אודות המכשיר, שעשוי להגיע כחלק מסדרת Nubia N.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים