סדרת המוטאנטים לגיון מחודשת לעונה שניה

דן סטיבנס ואוברי פלזה מתוך "לגיון" (תמונה: FX) דן סטיבנס ואוברי פלזה מתוך “לגיון” (תמונה: FX)

רשת FX הודיעה אתמול (ד’) ש”לגיון” (Legion), סדרת גיבורי העל אותה היא הפיקה בשיתוף פעולה עם מארוול (Marvel), מחודשת לעונה שנייה. בראש הסדרה ימשיך לעמוד נוח האולי (Noah Hawley), היוצר של “בונז” (Bones) ו”פארגו” (Fargo).

“לגיון” מתרחשת בעולם האקס-מן (X-Men), אך כרגע נדמה שאין קשר בינה לבין הסרטים. היא עוקבת אחר דייוויד (David), מוטאנט רב עוצמה שסובל מסכיזופרניה ולא מודע לכך שלמעשה הוא המוטאנט החזק ביותר שתועד אי פעם. את דייוויד מגלם דן סטיבנס (Dan Stevens) מ”דאוונטון אבי” (Downton Abbey) ומהחידוש של “היפה והחיה” (Beauty and the Beast), ולצדו מככבות אוברי פלזה (Aubrey Plaza) מ”מחלקת גנים ונוף” (Parks and Recreation), רייצ’ל קלר (Rachel Keller) מהעונה השניה של “פארגו”, ועוד מגוון שחקנים, רבים מהם בתפקידי מוטאנטים לא מוכרים.

העונה הנוכחית מתקרבת לקיצה, עם שישה פרקים שכבר יצאו מתוך שמונת הפרקים של העונה. לא ידוע עדיין כמה פרקים צפויים להיות בעונה השנייה, או מתי בדיוק היא תצא, אך ככל הנראה היא צפויה לצאת קרוב לתחילת השנה הבאה, בדומה לעונה הנוכחית.

העונה הראשונה של ‘לגיון’ היא הישג מדהים“, אמר אריק שרייר (Eric Schrier) מ-FX. “יותר מסדרה חדשה, ‘לגיון’ היא גישה חדשה לחלוטין לז’אנר גיבורי העל. אנו מודים לנוח האולי על לקיחת הסיכונים ועל כך שהתעלה על כל הציפיות“.

ג’ף לוב (Jeff Loeb), העומד בראש חטיבת הטלויזיה של מארוול, הוסיף: “אנחנו מתרגשים מכך שתהייה עונה חדשה ללגיון. החזון המיוחד של נוח לדיווי ולשאר הדמויות אותן הוא הביא לחיים גורם לנו לצפות לעוד“.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים