גוגל מוסיפה אפשרות צפייה בסרטוני וידאו היישר מממשק ג’ימייל בדפדפן

גוגל הוסיפה תכונה חדשה עבור משתמשי אפליקציית ג’ימייל על גבי ממשק הדפדפן של שירות הדואר הפופולרי, זו תאפשר צפייה בסרטוני וידאו ללא צורך בהורדתם למחשב. יכולת הניגון החדשה מאפשרת הפעלה של סרטונים היישר מהדפדפן בתצורה הדומה לזו של נגן יוטיוב, כאשר לחיצה על סרטון שנשלח אליכם למייל תציג חלון צף של נגן הוידאו.

יכולת ניגון הוידאו החדשה בהזרמה היישר מג’ימייל בדפדפן תגיע למשתמשים בהדרגה בשבועיים הקרובים, ומנסיון קצר עם הפונקציה החדשה אוכל לומר שהיא אינה מציגה תוצאות מוצלחות בכל ניסיון. חלק מסרטוני הוידאו שנשלחו (כולם באותו פורמט MP4) לא הצליחו להתנגן, בעוד האחרים כן. את הסרטונים ניתן לראות רק דרך ממשק ג’ימייל הרגיל, לפחות בשלב זה, כך שאם עברתם לממשק ה-Inbox החדש, כל שתוכלו לעשות בשלב זה הוא להורידם למחשב.

נוסף על כך, לא ניתן לשלוח קבצים בגודל העולה על 25 מגה-בייט דרך ג’ימייל ולא ניתן לקבל קבצים בגודל העולה על 50 מגה-בייט, כך שאין לצפות כי כל סרטון שתרצו ניתן יהיה לצפיה בהזרמה דרך ג’ימייל בשלב זה, ותחת המגבלות הקיימות.

לשלם מהמייל היישר מהסמארטפון

אפשרות נוספת שהוסיפה גוגל לג’ימייל מגיעה דרך אפליקציית אנדרואיד ומציעה יכולת להעברת תשלומים בין אנשים. באמצעות שירות התשלומים Google Wallet, ניתן יהיה להעביר כסף בין אנשים או לבקש תשלום היישר מהאימייל וללא צורך באפליקציית תשלומים נוספת.

האפשרות החדשה מגיעה קרוב לארבע שנים לאחר שהשיקה גוגל את האפשרות להעברת תשלומים במייל בין אנשים דרך ממשק הדפדפן של ג’ימייל, והיום, כמו בעת השקתה הראשונה, זמינה הפונקציה בארה”ב בלבד, הן דרך ממשק הדפדפן במחשב והן דרך אפליקציית אנדרואיד.

העברת תשלומים דרך אפליקציית ג'ימייל
מקור: Google


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים