Huawei P10 Lite נחשף רשמית עם מבנה זכוכית ומסך 5.2 אינץ’

Huawei P10 Lite Huawei P10 Lite

בסוף החודש שעבר, כחלק מתערוכת MWC 2017, חשפה ענקית הטכנולוגיה ויצרנית המובייל הסינית, וואווי, את צמד מכשירי הדגל Huawei P10 ו-P10 Plus. כעת, ללא כל אירוע הכרזה או מסיבת עיתונאים עמוסי קהל, נחשף באירופה הדגם השלישי בסדרה, מכשיר שוק הביניים Huawei P10 Lite.

מכשיר שוק הביניים לסדרת P10 של וואווי מציע קווי עיצוב שונים משאר מכשירי הסדרה, אם כי כמעט זהים באופן מוחלט לקודמו, ה-P9 Lite. גב המכשיר עשוי ברובו מיריעת זכוכית העוטפת אותו ומתעגלת אל מסגרת עשויה מתכת. מצידה השני של המסגרת המתכתית נמצאת יריעת זכוכית נוספת, המגנה הפעם על מסך Full HD בגודל 5.2 אינץ’ שנמצא בחלקו הקדמי של הסמארטפון.

Huawei P10 Lite

עוד נמצא בגב ה-P10 Lite חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש, כמו גם מערך צילום בעל חיישן יחיד ברזולוציית 12 מגה פיקסל עם פלאש LED – זאת בניגוד לדגמי ה-P10 ו-P10 פלוס, שכוללים מערך צילום כפול מבית Leica ומשלבים את קורא טביעות האצבע מתחת למסך.

מתחת למכסה המנוע תדאג לבצע את הפעולות החשובות ביותר מערכת שבבים חדשה בעלת 8 ליבות עיבוד מבית וואווי, Kirin 658, עליה אנו שומעים כעת בפעם הראשונה. לצד זו נמצא 4GB RAM, רכיב אחסון פנימי בסך כולל של 32GB עם אפשרות להרחבה, סוללה בעלת קיבולת של 3,000mAh התומכת בטעינה מהירה דרך שנאי ייעודי ומצלמת סלפי קדמית ברזולוציית 8 מגה פיקסל.

ה-Huawei P10 Lite צפוי להגיע לישראל באופן רשמי כבר בחודש אפריל הקרוב. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים