הוכרז: Sony Xperia L1 – עם מפרט צנוע ועיצוב מוכר

Sony Xperia L1 (מקור: סוני) Sony Xperia L1 (מקור: סוני)

ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הצילום והסמארטפונים היפנית, סוני, מסרבת לוותר על מקומה ההולך ומצטמצם בשוק המובייל, ומכריזה זה עתה על סמארטפון חדש שיצטרף להיצע מכשיריה הרחב, ה-Sony Xperia L1. המכשיר החדש של סוני אינו מביא מהפכה לעולם המובייל, אלא מגיע כשחקן חדש לשוק הסמארטפונים הבינוני-נמוך.

בהתאם לכך, לוקח לעצמו המכשיר את קווי העיצוב המוכרים של מגוון מכשירי החברה: דפנות מעוגלות מימין ומשמאל, בעוד אלו שיימצאו בחלקו העליון והתחתון יהיו מלבניות ושטוחות לחלוטין. מימדיו נמדדים ב-151 מ”מ אורך, 74 מ”מ רוחב, 8.7 מ”מ עובי ומשקל של 180 גרם.

Sony Xperia L1 (מקור: סוני)
Sony Xperia L1 (מקור: סוני)

בחלקו הקדמי של המכשיר נמצא מסך בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית HD 720P, כאשר מעליו תמוקם מצלמת הסלפי הקדמית שמגיעה ברזולוציית 5 מגה פיקסל. בגב המכשיר נמצא את מצלמת ה-Xperia L1 הראשית, המגיעה ברזולוציית 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.2 ופלאש LED.

מתחת למכסה המנוע תתפוס פיקוד פלטפורמת העיבוד MT6737T מבית מדיה-טק הכוללת 4 ליבות עיבוד בתדר מירבי של 1.45GHz, לצד זיכרון RAM בנפח 2GB, רכיב אחסון פנימי בסך 16 גיגה-בייט הניתן להרחבה בעד 256GB נוספים וסוללת 2,620mAh שתטען דרך מחבר USB Type-C. מערכת ההפעלה שתרוץ על גבי ה-Xperia L1 היא אנדרואיד 7.0 נוגט, והוא יוצע לרכישה בצבעים ורוד, שחור ולבן.

ה-Sony Xperia L1 יהיה זמין לרכישה בשווקים נבחרים החל מחודש אפריל הקרוב. מחירו לצרכן אינו ידוע בשלב זה.

Sony Xperia L1 (מקור: סוני)
Sony Xperia L1 (מקור: סוני)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים