המשחק Fallout 4 במציאות מדומה: “הדבר הכי מדהים שאי פעם ראיתם”

Fallout 4 באדיבות Bethesda

חברת בת’סדה (Bethesda) המפתחת את סדרת משחקי Fallout, הכריזה כי ניתן יהיה להתנסות בגרסת מציאות מדומה של המשחק Fallout 4 בתערוכת E3 השנה, שלראשונה גם תהיה פתוחה לקהל הרחב. בנוסף על כך, נראה כי החברה בטוחה מאוד בעצמה, ומבטיחה כי החוויה תדהים את השחקנים.

Fallout הינה סדרת משחקי תפקידים המתרחשת בגרסה חלופית למציאות, בה הוטלו פצצות אטום ברחבי העולם, שהפך לשממה רדיואקטיבית. אזרחי ארצות הברית ששפר מזלם, הצליחו להציל את עצמם ולהתחפר במקלטי ענק שנבנו ברחבי המדינה. בסופו של דבר שוכני המקלטים יוצאים החוצה לעולם ההרוס, ומתחילים לחפש את גורלם בעולם שונה ומוזר זה, שנוצרו בו איומים חדשים ונוראיים, אך גם קהילות חדשות והזדמנויות מפתיעות.

המשחק העדכני ביותר בסדרה הינו Fallout 4, שיצא ב-2015 וכלל גם בניה וביצור יישובים, לצד האלמנטים המוכרים של חקר, קרבות ומשימות סיפוריות. היות ומשחקי Fallout נשענים באופן משמעותי על חקר הסביבה, ניתן להבין מדוע Fallout 4 יכול להיות כר פורה לחוויה מוצלחת במציאות מדומה.

טוד הווארד (Todd Howard) שמוביל את פיתוח המשחק, צוטט בהתלהבות גדולה באומרו כי השיטוט בעולם של Fallout 4 במציאות מדומה, הוא החוויה המדהימה ביותר שתוכלו לחוות כגיימרים:

Fallout 4 במציאות מדומה זה הדבר הכי מדהים שאי פעם ראיתם בחייכם. אתם אפילו לא יכולים לדמיין איך זה, לשחק במציאות מדומה וכמה זה נראה אמיתי, בכל כיוון אליו תפנו את הראש. זה הולך להדהים אתכם לחלוטין. זה הדבר הכי מטורף שאי פעם ראיתם.

גרסת המציאות המדומה של Fallout 4 צפויה להגיע ל-HTC Vive על גבי המחשב האישי במהלך השנה. עדיין לא נמסר האם המשחק יגיע גם להתקני מציאות מדומה אחרים, כגון ה-PlayStation VR של סוני, או Oculus Rift. לנו נותר רק להמתין לתערוכת E3 בחודש יוני, שבה גם תכנס בת’סדה מסיבת עיתונאים ותחשוף את תוכניותיה לעתיד הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים