משחק סופר מריו RUN

אכזבה לנינטנדו: הרווחים מ-Super Mario Run נמוכים מהצפוי

המשחק Super Mario Run של נינטנדו הגיע למכשירי אנדרואיד לפני ימים ספורים, ולמכשירי iOS הוא יצא עוד בחודש ספטמבר. כעת מתברר כי מכירות המשחק בחנויות עד כה היו מתחת למצופה. למרות זאת, נינטנדו מתעקשת לא לוותר על מודל התשלום הייחודי של המשחק, שאת רובו פותחים בתשלום חד-פעמי של עשרה דולרים.

את Super Mario Run ניתן להוריד בחינם, ולשחק מעט ללא תשלום. כאשר תגיעו לסוף החלק החינמי המשחק יוצע לכם לשלם את המחיר המלא כדי לפתוח את כל יתר המשחק. המודל העסקי אינו נפוץ בנוף משחקי המובייל, שרובו נשען על מיקרו-תשלומים במשחקי Free-to-play. בעוד ש-Super Mario Run הגיע לעשרות מיליוני הורדות בזמן קצר, רק חמישה אחוזים מהשחקנים הסכימו לשלם על החוויה המלאה.

נשיא החברה טצומי קימישימה (Tatsumi Kimishima) אמר כי הרווחים מהמשחק היו מתחת לציפיותיה של נינטנדו. עם זאת, בכירים אחרים בחברה הבהירו כי נינטנדו עדיין עומדת מאחורי המודל העסקי של Super Mario Run, ומעדיפה אותו על פני מודל ה-Free-to-play המוכר. זאת על אף שמשחק אחר של החברה למכשירי המובייל, Fire Emblem Heroes, זוכה להצלחה כמשחק Free-to-play.

סופר מריו הוא אחד ממותגי הגיימינג הגדולים בכל הזמנים. בשנות השמונים, המשחק עזר לדחוף את מכירות קונסולת ה-NES של נינטנדו ובכך תרם באופן משמעותי להתאוששות תעשיית המשחקים כולה, לאחר מפלה קריטית בשנת 1983. מאז, סופר מריו נשאר אחד המותגים המצליחים בהיסטוריה, ופרט כזה שמניע מכירות רבות של מכשירי נינטנדו. אך למרות זאת, כנראה שגם נינטנדו צריכה להתאמץ מעט יותר כדי להצליח בזירת המובייל הצפופה.

מקורות
Nikkei
GameSpot
במאגר הקופונים שלנו כבר ביקרתם?
סמארטפונים וגאדג'טים במחירים נוחים ובמשלוח ישיר עד הבית
לחצו כאן
תגובות לכתבה
גאדג'טי | Gadgety
ניווט באתר
קטגוריות
גאדג'טי
חיפוש כתבות