אימון יציבה דור 2: Upright Go מגיע ל-Kickstarter ב-59 דולר, ראיון עם המנכ”ל

Upright Go (תמונה: יח”צ Upright)

חברת Upright הישראלית חוזרת היום (ג’, 28.3) לפלטפורמת מימון המונים על מנת לגייס הון לשם הפקת מוצר חדש פרי פיתוחה – Upright Go. הדגם החדש של Upright מגיע קרוב לשלוש שנים לאחר שהוצג לראשונה הגאדג’ט המקורי, לו קוראת כיום החברה בשם Upright Pro, דרך קמפיין מימון ההמונים אינדיגוגו, שם הצליחה החברה לגייס מעל 150 אלף דולר על מנת להביא את המוצר אל השוק.

Upright Go, ממש כמו קודמו, מבקש לעזור לכם לפתח מודעות לדרך בה אתם יושבים, ודרך סדרת אימונים מתמשכת יאפשר לכם לשפר את היציבה. כיום החברה כבר בוגרת יותר והשימוש בפלטפורמה של קיקסטארטר ככל הנראה מהווה יותר ככלי פריצה אל השוק עם המוצר החדש מאשר צורך בגיוס הון עבור הבאתו אל השוק. כעת תנסה Upright לגייס סכום של 25 אלף דולר, כאשר המוצר צפוי להגיע לרוכשים דרך קמפיין הקיקסטארטר כבר בחודש יוני הקרוב וחודש לאחר מכן יעשה דרכו למדפי חנויות ויהיה זמין לרכישה מקוונת דרך אתר החברה.

Upright Go

הדגם החדש קטן יותר במימדיו מקודמו ומאפשר נשיאה בתיק קטנטן דרכו גם תוכלו להטעין את ה-Upright Go (באמצעות כבל). ישנם גם מספר יתרונות לדגם החדש על פני דגם ה-Pro, בראשם המחיר הנמוך יותר, שיעמוד על 59 דולר עבור אלו שיחליטו לתרום את הסכום דרך קמפיין הקיקסטארטר ו-89 דולר כאשר יהפוך למוצר מדף. לשם ההשוואה, מחירו של דגם ה-Upright Pro עומד על 129 דולר.

אופי השימוש ב-Upright Go שונה במידות מסוימות מהדגם המקורי גם כן. יריעה דביקה הצמודה לגבו וניתנת לשימוש חוזר של בין שבועיים ועד חודש ימים, תאפשר ללבוש את הגאדג’ט לזמן ממושך ללא הפרעה גם בזמן ישיבה, גם בזמן עמידה וגם בזמן הליכה או ריצה. את המוצר אנו מקווים לקבל בקרוב לסקירה מלאה, אך בינתיים זכינו לראותו במהלך ראיון אותו קיימנו עם מנכ”ל Upright, עודד כהן, וניכר מנסיוננו הקצר כי לבישתו והסרתו פשוטים למדי – רק להדביק וללחוץ על כפתור ההפעלה פעמיים, וגם כי לאחר מספר דקות כבר שכחנו שהוא שם.

Upright Go (תמונה: יח"צ Upright)
Upright Go (תמונה: יח”צ Upright)

צד נוסף אליו התייחסה החברה בפיתוח ה-Upright Go היה בשימוש השוטף בגאדג’ט, גם כשאנחנו לא רוצים שיפריע לנו. אם ב-Upright Pro היינו צריכים לקבוע זמני אימון מוגדרים מראש, הרי שה-Upright Go מאפשר לנו ניטור שוטף אחר תקינות היציבה שלנו במהלך יום שלם ללא הפרעה. “מצב שקט” בדגם החדש מאפשר את המשך פעולתו לזיהוי יציבה לא תקינה גם ללא התראה באמצעות רטט, כך שתוכלו לראות שיפור לטווח ארוך בתנועתכם (בין אם בישיבה, עמידה או הליכה) גם ללא הצקה חוזרת של מנוע רוטט על הגב, זאת באמצעות האפליקצה בנייד.

אם ניכנס למפרטו הטכני של ה-Upright Go נמצא רכיב בלוטות’ 4.0 LE דרכו יתקשר הגאדג’ט עם האפליקציה התואמת לסמארטפון (אנדרואיד או iOS) וסוללת ליתיום-יון בקיבולת של 115mAh שתספיק, לדברי החברה, לעד 10 ימי אימון סטנדרטיים. עם טעינה של 4 שעות, מציינים בחברה, תוכלו להשיג עד 10 שעות אימון.

ה-Upright Go כולל פס דביק דו צדדי לשם הדבקתו על הגב (או על כל משטח אחר) וכולל חומר היפואלרגני. בראש הגאדג’ט תמצאו נורת LED קטנה המציגה מספר צבעים לציון פעולות שונות המתבצעות במכשיר (חיפוש בלוטות’, מצב טעינה, השלמת טעינה ועוד). משקלו של ה-Upright Go עומד על כ-12 גרם ומימדיו הם 33.16 מ”מ רוחב, 55.25 מ”מ אורך ועוביו 11.62 מ”מ.

למעבר לעמוד קמפיין ה-Kickstarter – לחצו כאן

*עדכון (16:50) – הפרוייקט מומן בהצלחה (גייס מעל 25 אלף דולר!)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים