דיווח: סדרת Xiaomi Mi 6 עשויה להציע סורק קשתית ועמידות בפני מים

אחד מדגמי Xiaomi Mi 6 כפי שדלף לרשת אחד מדגמי Xiaomi Mi 6 כפי שדלף לרשת

אנו אמנם לא יודעים מתי בדיוק מתכננת יצרנית המובייל הסינית, שיאומי, לחשוף את סדרת הדגל הבאה מפיתוחה, Xiaomi Mi 6, אך גל השמועות והדיווחים שסובב את מכשיריה בשבועות האחרונים מעיד כי אנו מתקרבים למועד המיוחל בקצב מהיר למדי. כעת, שמועה חדשה שמקורה ברשת Weibo הסינית מתיימרת לחשוף פרטים חדשים אודות הפיצ’רים והיכולות שיגיעו עם מכשירי הסדרה.

לטענת השמועה, ה-Xiaomi Mi6 ו-Mi6 Plus, יציעו למשתמשיהם, זו הפעם הראשונה מבית שיאומי, גוף עשוי חומר קרמי שאף עמיד בפני מים (וככל הנראה אבק) במסגרת תקן שאינו ברור בשלב זה (סביר להניח כי יהיה זה IP67/68). בעקבות המעבר לגוף עמיד במים, כך נמסר, תוותר היצרנית על שקע ה-3.5 מ”מ שמשמש את המשתמשים עבור חיבור אוזניות ואביזרי שמע כאלו ואחרים, כאשר אלו ידרשו לעבור למחבר USB Type-C. נציין כי נוכחות שקע האוזניות לא מעידה על עמידתו של המכשיר בתקנים המצויינים וכי קיימים מכשירים בעלי שקע אוזניות התומכים בתקנים אלו גם כן.

נוסף על כך, נמסר כי שיאומי עשויה להציג עם המכשירים סורק קשתית (Iris Scanner) שישמש עבור זיהוי ביומטרי, בשילוב עם חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש אשר יימצא כחלק אינטגרלי מכפתור הבית הפיזי של מכשירי הסדרה. בין יכולותיהם הנוספות של ה-Xiaomi Mi6 ו-Mi6 Plus אנו צפויים למצוא תמיכה בטעינה אלחוטית.

נוסף על דיווח זה ובמסגרת הדלפה אחרת, מצאו דרכן אל הרשת תמונות המתיימרות להציג את אחת מן הוריאציות השונות של ה-Mi 6. בתמונות אלו ניתן לראות כי המכשיר עשוי מתכת ומציע בגבו מערך צילום כפול, זאת בהתאם לשמועות קודמות. יש לציין כי התמונות עומדות בניגוד להערכה כי המכשיר יהיה מיוצר מחומר קרמי,  אם כי ייתכן מאוד כי רק חלק מדגמי הסדרה יהיו מיוצרים מחומר זה, בעוד השאר ייוצרו ממתכת/זכוכית.

מועד הכרזת השיאומי מי 6 ומי 6 פלוס אינו ידוע בשלב הנוכחי, אך הדבר צפוי להתרחש בין אפריל למאי. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים