טיזר שני לולריאן ועיר אלף הכוכבים

מתוך “ולריאן ועיר אלף הכוכבים” (תמונה באדיבות פורום פילם)

הבמאי הצרפתי לוק בסון (Luc Besson), שכתב וביים את יצירות המופת “לאון” ו”האלמנט החמישי”, שחרר טיזר-טריילר חדש לסרט המדע הבדיוני הבא שלו, “ולריאן ועיר אלף הכוכבים” (Valerian and the City of a Thousand Planets).

“ולריאן ועיר אלף הכוכבים” מבוסס על הנובלה הגרפית הצרפתית “ולריאן ולורליין” (Valerian and Laureline), ומספרת על עולם עתידני בו שני סוכנים מיוחדים, ולריאן ולורליין, מגנים על האנושות מפני מגוון רחב של איומים.

את ולריאן ישחק דיין דיהאן (Dane DeHaan), ואת לורליי תשחק קארה דלווין (Cara Delevingne), ששיחקה את “הקוסמת” (The Enchantress) ב”יחידת המתאבדים” (Suicide Squad). בסרט, ולריאן ולורליין נקראים על ידי שר ההגנה, אותו משחק קלייב אוון (Clive Owen), לטוס לעיר אלף הכוכבים, בה תרבויות שונות מהיקום חיות בשלום זו עם זו ולומדות זו עם זו, מכיוון שבליבה ישנה אופל מסתורי שעלול להשמיד את היקום כולו אם לא ירוסן בזמן.

בסרט, שמופק בשיתוף פעולה צרפתי-אמריקאי, יופיעו לא מעט שמות גדולים, ביניהם ג’ון גודמן (John Goodman), אית’ן הוק (Ethan Hawke), רוטגר האוור (Rutger Hauer) והזמרת ריהאנה (Rihanna).

“ולריאן ועיר אלף הכוכבים” צפוי לעלות למסכים בישראל ב-20 ביולי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים