תמונה חדשה מתיימרת להציג את מערך הצילום הקדמי הכפול של ה-LG V30

שלט LG צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

כחודש חלף מאז הכריזה ענקית הטכנולוגיה ויצרנית המובייל הדרום קוריאנית, LG, על מכשיר הדגל החדש מבית ייצורה, ה-G6, וכל העיניים בעניין היצרנית נשואות לדור הפאבלטים הבא פרי פיתוחה, ה-LG V30. דגם זה צפוי להפוך לרשמי במהלך המחצית השניה של השנה, כאשר על פי דיווח מחודש פברואר האחרון יציע זה לא פחות מ-4 מצלמות – 2 בחלקו הקדמי עבור מצלמת הסלפי ו-2 בחלקו האחורי.

הדלפה חדשה שמוצאת דרכה אל הרשת במהלך היממה האחרונה מאשרת את הדברים בעודה מתיימרת להציג את הפאנל הקדמי של ה-V30. שם, הדבר הבולט ביותר בו הינם שני חריצים בצורת עיגול מדוייק המיועדים, לכאורה, עבור 2 חיישני הצילום הקדמי שיציע המכשיר, בעוד מימינם נמצא האיזור המיועד למסך המשני. עוד ניתן לראות על פי התמונה המודלפת כי מסך ה-LG V30 לא יציע את אותם שוליים דקיקים של ספינת הדגל G6, אם כי אנו מקווים בהחלט מקווים שהדבר לא יהיה כך.


דיווחים קודמים בנושא זה העידו כי ה-LG V30 יגיע למשתמשיו עם זוג מצלמות נוסף, הפעם בגבו, שיתפקד באופן דומה למערך הצילום הכפול ב-G6 וב-V20, שם ניתן למצוא חיישן אחד בעל זווית צילום סטנדרטית וחיישן נוסף בעל זווית צילום רחבה. על יכולות העיבוד של המכשיר תיקח פיקוד פלטפורמת העיבוד Snapdragon 835, הכוללת 8 ליבות Kryo 280 בתדר מירבי של 2.45GHz, יחד עם המאיץ הגרפי Adreno 540 וזיכרון RAM בנפח 6GB.

הכרזת ה-LG V30 עוד רחוקה מאיתנו ופרטים נוספים אודותיו צפויים להיחשף בחלוף הזמן. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים