שמועה: סמסונג עובדת על ה-Galaxy S8 Mini עם מסך בגודל 5.3 אינץ’

Samsung Galaxy S8 (תמונה: יח"צ סמסונג) Samsung Galaxy S8 (תמונה: יח”צ סמסונג)

ימים ספורים חלפו להם מאז הוכרזו באופן רשמי צמד מכשירי הדגל Samsung Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus, וכעת, מכשחרושת שמועות אחת מגיעה לקיצה – אחרת מתחילה. הפעם מדובר בשמועה שמעידה על כך שיצרנית הסמארטפונים והמובייל הדרום קוריאנית, סמסונג, מפתחת בימים אלו מכשיר שלישי לסדרה שייקרא בשם Galaxy S8 Mini.

לטענת השמועה, שמתיימרת להביא את דבריו של מקור מתוך סמסונג, צוותי פיתוח ומחקר של הענקית הדרום קוריאנית עובדים על מכשיר נוסף לסדרת ה-Galaxy S8. זה, כאמור, ייקרא בשם Galaxy S8 Mini ויציע למשתמשיו מסך בגודל 5.3 אינץ’, תוך שהוא מגיע עם אותם קווי עיצוב של שאר מכשירי הסדרה.

הצצה לאחור

מועד ההשקה של המכשיר, כך לטענת הדיווח, יהיה כבר מספר שבועות לאחר ההשקה הרשמית של ה-S8 בסוף חודש אפריל. מחירו של המכשיר עשוי לעמוד על 399 דולר (הם שווי ערך לכ-1,460 שקלים על פי שער ההמרה הנוכחי).

בשלב זה לא ידוע מה יהיה מפרטו הטכני של המכשיר ואם זה יהיה צנוע יותר ממפרטם של צמד מכשירי הדגל Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus. אלו, כזכור, כוללים מפרט מתקדם ביותר הכולל את מערכת השבבים Snapdragon 835/Exynos 8895 המיוצרים בהליך 10nm, זיכרון אחסון בנפח 64 גיגה-בייט, 4GB RAM, מצלמת 12 מגה פיקסל ראשית, חיישן צילום קדמי עבור מצלמת הסלפי ברזולוציית 8 מגה פיקסל וסוללת 3,000mAh לדגם ה-S8 ו-3,500mAh לדגם ה-S8 פלוס.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים