הכירו את geekApps: פיתוח אפליקציות לעסקים וחנויות במחיר חודשי קבוע

מימין לשמאל: אמיר שאול, אסי ישראלוף, עדי כץ וטאראס סרנקו מחברת geekApps (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) מימין לשמאל: אמיר שאול, אסי ישראלוף, עדי כץ וטאראס סרנקו מחברת geekApps (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

מיזם חדש בשם geekApps הושק לאחרונה בישראל (וגם בעולם) ושם לעצמו כמטרה להציע פתרון פשוט, נוח וזול לבעלי עסקים קטנים ובינוניים המעוניינים להפגין נוכחות בתחום המובייל ההולך וצומח. החברה פיתחה שירות כולל לבעלי עסקים המוצע תחת שלוש תכניות חודשיות, אשר יספק למשתמשים בו בסוף התהליך אפליקציית נייטיב (Native) בעלת פונקציונליות מלאה (רישום, התראות, אנליטיקות וכד’) הניתנת לניהול דרך פאנל מרכזי בודד.

ל-geekApps שלוש תכניות, הבסיסית (Basic) והזולה ביניהן מציעה אפליקציה על שם בית העסק שתהיה זמינה על גבי פלטפורמות iOS ואנדרואיד ותציע מערכת התראות, צ’אט עם לקוחות, עמודי מידע אודות העסק, פיד סושיאל, אירוח וגישה למערכת הניהול ב-9 דולרים בחודש.

התכניות הנוספות:

  • תכניות מקצועית (Professional) מוצעת ב-49 דולר בחודש ותקבלו בה כל מה שמציעה התכנית הבסיסית וגם חנות מקוונת למכירת מוצרים (עבודה מול פייפאל בלבד).
  • תכנית פרימיום (Premium) בעלות חודשית של 99 דולר מציעה את כל מה שזמין בתכנית המקצועית, ובנוסף גם מערכת לזימון תורים היישר מהאפליקציה. דרך תכנית זו יוכלו בתי העסק ליצור מערכת שלמה שתאפשר ללקוחות להירשם, לדוגמה, לתור או תורים מרובים לרופא שיניים או קוסמטיקאית, לצפות בתורים פנויים, לקבל אישור על ההזמנה ולהוסיפו ללוח השנה שלהם, לבטל תורים ועוד.

בעלי עסקים יוכלו להתנסות למשך תקופה של 14 ימים ללא עלות (וללא הזנת כרטיס אשראי), ולאחר מכן לבחור את אחת מהחבילות הזמינות. העלות החודשית לאפליקציות כוללת גם את הגשת האפליקציות לחנות אנדרואיד, אך במקרה של חנות האפליקציות של אפל (iOS), יידרש מהלקוחות התשלום השנתי לאפל (לא ל-geekApps) על סך 99 דולרים לשם הגשת האפליקציה.

בפגישה שערכנו עם צוות geekApps הבוקר (א’, 2.4) הודגמה בפנינו מערכת הניהול וגם אפליקציות שונות ומהתרשמותנו מדובר במערכת פשוטה למדי לתפעול. ממשק הניהול ברור מאוד וזמין ב-12 שפות, בהן עברית, רוסית, ערבית, ספרדית, צרפתית וסינית, והמעבר בין השפות השונות מיידי, כמו גם השימוש ביתר חלקי המערכת. הוספת עמוד או קטגוריה חדשה באפליקציה יופיעו באופן מיידי באפליקציית העסק במכשיר הנייד והוספה של פרטים, תמונות ואף וידאו אפשרית לא רק דרך ממשק הניהול הזמין דרך הדפדפן במחשב, אלא גם ישירות מתוך ממשק הניהול לאפליקציית geekApps שנבנתה לעסק מהמכשיר הנייד.

ממשק הניהול של האפליקציות מבית geekApps מאפשר להביט ברכישות שביצעו לקוחות דרך האפליקציות וגם ליצור עימם קשר דרך צ’אט, לשלוח להם הודעות מתפרצות ולקבל תמונה המציגה אילו פריטים שהועלו לפיד החדשות של החברה אהבו המשתמשים יותר או פחות דרך מנגנון לייקים.

לפניכם הדגמה מאפליקציה קיימת המציגה את פיד החדשות, מבנה הסושיאל, הזמנת תורים ועוד:

את עיצוב האפליקציה ניתן להתאים באופן אישי לכל עסק, כך שתהיה ייחודית, אך בסיסה יהיה דומה ויאפשר בחירה בין 4 סוגי תבניות (Templates) שונות, כאשר את הצבעים, השפה, הלוגו, גלריית התמונות, מידע על העסק ויכולות מתקדמות כמו חנות או הזמנת תורים, ניתן יהיה לקבוע באופן ייחודי. עדי כץ (Adi Katz), מנכ”ל geekApps ואחד ממייסדיה ציין בפני גאדג’טי כי הבחירה בתבנית תתבצע בשלב ההגדרות הראשוני לאפליקציה, ולאחר מכן לא יהיה ניתן לשינוי, אולם הוסיף כי צוות החברה יעזור לבעלי עסקים בצד העיצוב של האפליקציה.

את geekApps הקימו מספר שותפים: עדי כץ, המשמש כמנכ”ל, ובעברו הקים את חברת ATM ישראל שפיתחה טכנולוגיה לשירותי כספומטים בארץ, אמיר שאול, המשמש כמנהל הכספים של החברה, ובעל תפקיד בכיר כגזבר אינטל EMEA, גיא עמר, המשמש בחברה כמנהל השיווק, טאראס סרנקו (Taras Tsarenko), המשמש כמנהל הטכנולוגיות הראשי (CTO) והשחקן והקומיקאי אסי ישראלוף, המשמש כראש מערך התקשורת בחברה.

החברה מדווחת כי גייסה עד היום מיליון וחצי שקלים לפי שווי של 10 מיליון דולרים, כאשר בין המשקיעים נמצא גם אמיר שאול, שציין בפני גאדג’טי כי גם במסגרת תפקידו באינטל EMEA וגם מחוץ לתפקידו בענקית החומרה, הוא נוהג להיפגש עם סטארטאפים רבים, בחלקם, כמו geekApps הוא גם משקיע באופן עצמאי בנפרד מאינטל. לחברה מעל 40 עובדים, רובם מחוץ לישראל, אך היא מנהלת מרכז פיתוח ותמיכה גם בירושלים.

תוכלו ללמוד עוד על geekApps דרך אתר החברה, וניתן גם לבצע חיפוש בחנות האפליקציות (נמליץ שתחפשו באנדרואיד) אחר שמה של החברה, דרך זה תמצאו מספר אפליקציות קיימות העושות שימוש במערכת geekApps אשר מהן תוכלו להתרשם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים