מכשירי Galaxy S8 Plus עם 6GB RAM עשויים להימכר מחוץ לקוריאה

Samsung Galaxy S8 ו-S8 Plus Samsung Galaxy S8 ו-S8 Plus

השקתה של סדרת הדגל החדשה מבית סמסונג, ה-Galaxy S8, מתקרבת ותחל לצבור תאוצה בעולם החל מה-21 באפריל. שני הדגמים אותם תציע סמסונג בשווקים סביב העולם יכללו זיכרון עבודה (RAM) מובנה של 4 גיגה-בייט ונפח אחסון של 64 גיגה-בייט עם אפשרות הרחבה. בשוק המקומי של החברה בדרום קוריאה, לעומת זאת, יזכו הרוכשים לבחור לא רק בין דגמי ה-Galaxy S8 בעל מסך ה-5.8 אינץ’ וה-Galaxy S8 Plus בעל מסך ה-6.2 אינץ’, אלא גם בגרסת פרימיום של דגם ה-S8 פלוס לה זיכרון 6GB RAM ונפח אחסון מובנה של 128 גיגה-בייט.

את גרסת הפרימיום של המכשיר תמכור סמסונג בקוריאה במחיר של 1.15 מיליון וון קוריאני, הם כ-1,010 דולרים, בעוד דגם ה-Galaxy S8 Plus הסטנדרטי יעלה לצרכן הקוריאני 990 אלף וון, הם כ-870 דולרים. רוכשי דגם הגלקסי S8 פלוס בעל זיכרון ה-6GB RAM יזכו לקבל במתנה את תחנת העגינה Samsung DeX, המאפשרת להפוך את הסמארטפון למחשב באמצעות מסך חיצוני.

על פי סוכנות הידיעות הקוריאנית Yonhap, תחל סמסונג למכור את דגם הפרימיום של הגלקסי S8 פלוס בקוריאה, אך בהמשך תשקול את השקתו בשווקים נוספים, על פי הדרישה באותם השווקים. השוק העיקרי בו תתמקד סמסונג עם דגם הפרימיום של מכשיר הדגל יהיה סין, בה ישנה דרישה גבוהה למכשירי פרימיום, אך דגם זה עשוי להגיע גם לשווקים נוספים בעתיד.

בישראל תחשוף סמסונג את דגמי הגלקסי S8 במסיבת עיתונאים שתערוך החברה ב-25 באפריל, כאשר השקתם צפויה להגיע כשבוע לאחר מכן. בארץ יושקו הדגמים הסטנדרטיים של המכשירים עם זיכרון 4GB RAM ונפח אחסון של 64 גיגה-בייט עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון מסוג microSD.

מחירו של ה-Galaxy S8 בעל מסך ה-5.8 אינץ’ צפוי לעמוד בישראל על כ-3,700-3,800 שקלים, בעוד דגם ה-S8 Plus צפוי להגיע במחיר של כ-4,200 שקלים, כך על פי מקורות אתר גאדג’טי. עם תחילת המכירה המוקדמת של שני הדגמים ב-25 באפריל, צפויות היבואניות המקומיות (חברות הסלולר וסאני תקשורת) להציע חבילות מתנות שונות, בין אם בחינם או בתשלום. בין החבילות אנו עשויים לראות גם את תחנת העגינה Samsung DeX, אם כי במקרה של השוק המקומי, זו לא צפויה להגיע כמתנה עם רכישת המכשירים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים