פייסבוק משיקה באופן רשמי את M – העוזרת האישית שחיה במסנג’ר

פייסבוק מצטרפת לטרנד החדש של ענקיות הטכנולוגיה ומשיקה עוזרת אישית בשם M. זוהי לא הפעם הראשונה בה אנחנו פוגשים את M, אשר הוכרזה לפני למעלה משנה והייתה מעיין הרפתקה חדשה מצידה של פייסבוק בתחום הבינה המלאכותית. M אומנה במשך תקופה ארוכה על ידי בני אדם אשר לימדו אותה כיצד להגיב ולסייע בסיטואציות שונות. כעת פייסבוק חושפת לקהל הרחב את “Suggestions from M” התוצר הראשון של אימונים אלו.

מעתה, כל משתמשי מסנג’ר בארה”ב יוכלו להיעזר ב-M בסיטואציות שונות. כאשר M מצידה, “תאזין” למהלך השיחה כולה ותדע להופיע כאשר יש לה הצעה רלוונטית למשתמשים. אחת הדוגמאות המעניינות ביותר היא בעת שיחה על תשלומים או על חובות. ברגע ש M תבין שישנו צורך להעביר כסף בין המשתמשים, היא תציע להוסיף לשיחה כפתור אשר יאפשר העברה מהירה של כספים בין הדוברים. דוגמה נוספת היא שליחת מיקום רלוונטי ברגע שאחד המשתמשים שואל “איפה אתה?”, למשל. M יכולה לסייע גם ביצירת סקרים, תכנון מפגשים, הזמנת מונית ולקינוח גם בשליחת סטיקרים מתאימים.

מאחורי M מסתתרים אלגוריתמים מתקדמים בתחום הבינה המלאכותית וה-Machine Learning. פייסבוק אף מחדדת כי ככל שתעשו שימוש ב-M כך היא תלמד לזהות את רצונכם בצורה טובה יותר ותדע בעתיד להציע הצעות מדויקות יותר. כפי שצוין בהתחלה, “Suggestions from M” היא רק הטעימה הראשונה מ-M ובעתיד הקרוב אנחנו צפויים לשמוע על יכולות חדשות שמתווספות לעוזרת האישית של פייסבוק.

“Suggestions from M” זמין כבר עכשיו למערכת ההפעלה אנדרואיד ו-iOS עבור תושבי ארה”ב בלבד, כאשר בחודשים הקרובים הפיצ’ר הנ”ל עתיד להיפתח למדינות נוספות ברחבי העולם. חשוב להדגיש כי M פועלת לא רק בשיחות בין שני דוברים, אלא ניתן להפעילה גם בצ’אט קבוצותי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים