דיווח: גוגל תשקיע 880 מיליון דולר ב-LG Display על מנת להבטיח זמינות מסכי OLED ל-Pixel 2

Google Pixel (צילום: גאדג'טי) Google Pixel (צילום: גאדג’טי)

מספר חברות כבר החלו להרחיב את השימוש שלהן במסכי OLED בשוק הטלוויזיות והסמארטפונים, אך 2017 מסתמנת כשנה בה נזכה לראות מסכים אלו צוברים תאוצה גדולה עוד יותר. דיווח חדש המגיע מקוריאה מעיד כי חטיבת המסכים של LG Electronics, היא LG Display, תקבל תמיכה מצידה של גוגל לצורך ייצור המוני של מסכי OLED עבור מכשירי הסמארטפון הבאים של ענקית החיפוש לסדרת הפיקסל (Pixel).

על פי דיווח אתר Eletronic Times הקוריאני, מתכננת גוגל השקעה של טריליון וון קוריאני (כ-880 מיליוני דולרים) ב-LG Display, זאת על מנת להבטיח כי יצרנית המסכים תעמוד בדרישות הייצור של מסכי OLED עבור דגמי ה-Google Pixel, אותם צפויה גוגל להציג מאוחר יותר השנה. בשנה שעברה השיקה גוגל את דגמי ה-Pixel וה-Pixel XL עם מסכי OLED גם כן, וזמן קצר לאחר שהושקו, התגלה מחסור ביחידות לרכישה, אשר עיקרו נבע מעיכובים בייצור מסכי ה-OLED.

השקעה ב-LG Display תאפשר לגוגל להבטיח את מקומה בקבלת כמות מספקת של מסכי OLED עבור מכשיריה העתידיים, וככל הנראה מגיעה בעקבות התחרות הגדולה על מסכים מסוג זה בשוק הסמארטפונים. אפל גם היא צפויה להציג מכשיר אייפון העושה שימוש במסך OLED בהמשך השנה וכבר הבטיחה מקומה כלקוחה של סמסונג עבור מסכים אלו עם הזמנה גדולה של 70 מיליון מסכים עבור האייפון 8, כאשר סמסונג עצמה עושה שימוש במסכי OLED עבור מכשירי סדרות ה-Galaxy השונות שלה.

שחקנית גדולה נוספת בתחום ייצור המסכים, Japan Display, הודיעה בעבר כי תהיה מוכנה להפקה המונית של מסכי OLED עבור סמארטפונים רק בשנת 2018, כך שאם ברצונה של גוגל לשלב מסכים מסוג זה במכשירי הפיקסל הבאים, ההשקעה ב-LG Display ככל הנראה מתבקשת. LG עצמה עדיין עושה שימוש במסכי IPS LCD במרבית מכשיריה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים