הוכרזו: Xiaomi Mi VR Play 2 – משקפי מציאות מדומה ב-14 דולר

משקפי המציאות המדומה Mi VR Play 2 (תמונה: Xiaomi) משקפי המציאות המדומה Mi VR Play 2 (תמונה: Xiaomi)

יצרנית הסמארטפונים שיאומי (Xiaomi) הכריזה על הדור השני של משקפי המציאות המדומה Mi VR Play, כאשר הדגם החדש מתמקד בנוחות ובעיצוב תוך שמירה על מחיר נגיש, כפי שהוצע גם עם הצגת הדגם הראשון בסדרה. ה-Mi VR Play 2 מגיעים במחיר של 99 יואן סיני, הם כ-14 דולר, כאשר הדגם הראשון בסדרה עולה כעת כמחצית מסכום זה.

עם הדגם החדש של משקפי המציאות המדומה נוטשת שיאומי את המבנה המלבני והמשמים ועוברת לעיצוב נועז ועגלגל יותר. את גוף המשקפיים העשויים פלסטיק עוטפת שיאומי בחומר אלסטי המבוסס על כותנה, לו קוראת החברה “בד דרקונים”, כאשר הרצועה המתכווננת העוזרת בהתאמת המשקפיים על הראש ודואגת להשאיר אותם במקומם עשויה חומר אלסטי המבוסס על ניילון ומחליפה את הרוכסן ששולב בדגם הראשון בסדרה זו.

העבודה עם ה-Mi VR Play 2 עדיין תלויה בשילוב מכשיר סמארטפון בחלקם הקדמי, כאשר תאימות המשקפיים לסמארטפונים נשמרת על מכשירים בעלי מסכי 4.7-5.7 אינץ’ ונדרשת רזולוציית תצוגה של Full HD 1080p לפחות על מנת שתוכלו לקבל תמונה טובה בעת צפייה בתוכן דרכם. מידות המשקפיים עומדות על רוחב של 191 מ”מ, גובה של 102 מ”מ ועומק של 129 מ”מ, כאשר משקלם נמדד ב-183 גרם בלבד.

שדה הראייה (FOV) הנצפה דרך המשקפיים עומד על 93 מעלות והעבודה עימם דורשת שימוש באפליקציית ה-Mi VR Play מבית שיאומי, אשר תספק תכנים מגוונים עבור קהל היעד הנוכחי של החברה בסין.

משקפי ה-Xiaomi Mi VR Play 2 יהיו זמינים לרכישה בסין החל מה-19 באפריל ובמחיר של 99 יואן. מידע נוסף זמין באתר החברה (בשפה הסינית).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים